*18*

432 39 6
                                    

Събудих се от алармата си. Отворих очите си и се усмихнах. Днес беше сряда- последният ден в университета, след което имаме ваканция.

Станах весело от леглото си и излезнах от стаята си, като се запътих към банята, когато изведнъж вратата се отвори и Джънгкук излезна от помещението.

Съвсем бях забравила, че Джънгкук снощи беше останал в нас.

- Добро утро!- поздравих го аз.

- Добро утро!- отвърна той студено. Защо по дяволите винаги е толкова студен?!
Без да казва нищо повече, Джънгкук влезна в кухнята, а аз в банята. Измих си зъбите и лицето, оправих си косата и излезнах от помещението. Влезнах в моята стаята и застанах пред гардероба.

Извадих светло сини дънки и бяло прилепнало по тялото поло.
Сложих си аксесоари, напръсках се с парфюм, след което си взех раницата и излезнах от стаята си. Влезнах в кухнята и видях Джънгкук да пие вода.

- Кога ще тръгваме?- попита той.

- Принципно взимам някакъв плод и излизам от нас, тоест сега трябва да излезем.- отвърнах аз и той отпи за последно от чашата си, след което стана от бар стола и излезе от кухнята.

Аз отворих хладилника и си взех един банан. Започнах да го ям, докато чаках Джънгкук да дойде. Един момент по-късно той влезна в стаята с якето си. Аз станах от стола и отидох в коридора. Обух се и си сложих якето, след което излезнахме от нас.

Слезнахме на партера и излезнахме от сградата, а отвън ни чакаха цялата тайфа. Щом видяха, че Джънгкук е с мен първоначално ни погледнаха объркано, но после започнаха да се усмихват перверзно. Кой знае какви неща се въртят в главите им точно в този момент.

- Добро утро!- поздравих аз както обикновенно, но за отговор получих само споглеждане помежду им и опити да прикрият всякакви емоции.

- Добро утро!- поздрави Техьонг, който едва се съдържаше да не се засмее. Не можех да разбера защо се държат точно по този начин. Всеки един от тях е оставал в нас поради една или друга причина, но никога реакцията на останалите не е била така, каквото е за Джънгкук.

- Тръгваме ли?- попитах аз и те кимнаха. Започнахме да крачим надолу по улицата и всички започнаха да си шушукат освен мен и Джънгкук. Бях на 100% сигурна, че коментират нас, а това ме дразнеше. С Джънгкук нищо лошо не сме направили, а реакцията от тяхната страна е меко казано гадна.

𝑀𝓎 𝒞𝑜𝓁𝒹 𝐵𝑜𝓎𝒻𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹// 𝒥.𝒥𝒦 [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now