*8*

503 35 17
                                    

Изведнъж Джънгкук дойде и седна на стола до мен. Защо сега седна до мен? Да не би да е защото тази сутрин седнах до него в аудиторията? Наистина е странен.

Сетих се, че трябва все пак да му върна химикала, затова започнах да ровя в раницата си. След малко го намерих и го изкарах, след което го подадох на Джънгкук.

- Заповядай и благодаря... че ми даде химикала си.- казах аз като се усмихнах.

- Задръж го. Може да ти потрябва пак.- каза той и в този момент дойде сервитьорката, след което му взе поръчката, а аз седях малко като вцепенена.

Той току-що каза точно 2 изречения едно след друго, а това е цял шок! И отгоре на това ми каза да задържа химикала! Той да не би да е болен?! Може да има температура!

Прибрах химикала в раницата си и започнах да си говоря с останалите. Джънгкук не обелваше и думичка, както винаги, а просто си беше подпрял главата с двете си ръце и ни слушаше.

Понякога си мисля, че анализира всичко, което си говорим, в главата си. Ако наистина е така бих искала да чуя мислите му. Наистина ми е любопитно.

Не след дълго всички дойдоха в кафенето и най- сетне си поръчах за ядене. Започнахме да си говорим и да чакаме храната да пристигне. Всички бяха много гладни. Имам чувството, че ако ни донесат храната порция по порция ще се избием кой ще я изяде пръв.

За наше щастие храната пристигна по едно и също време и я нападнахме. Сега никой не говореше-всички се хранеха, а това беше странно, защото групата ни от 14 идиота никога не млъкваше, освен ако не спим, но и тогава нямаше тишина. Техьонг говори насън и всички се смеем на глупостите му.

- Какво ще правим този уикенд?- попита Миа, като развали тишината.

- Аз няма да съм в града.- каза Саша.

- Еее, тъкмо щях да кажа да си направим парти в нас.- каза Джимин тъжно.

- Какво ви спира да си направите парти?- попита Саша объркано.

- Ако теб те няма, няма да правя парти!- отвърна Джимин намусено, а Саша го целуна.

- Това не пречи. Направете партито без мен. Другият път и аз ще съм с вас.- каза Саша, но Джимин не беше съгласен. Накрая Саша го убеди и решихме, че ще се съберем в къщата на Джимин.

- Значи правим парти?- попита Ивайла и ние потвърдихме.

- С преспиване или без?- попита Юна.

𝑀𝓎 𝒞𝑜𝓁𝒹 𝐵𝑜𝓎𝒻𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹// 𝒥.𝒥𝒦 [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now