*16*

433 35 17
                                    

- Хайде да отидем на кино?- каза Саша.

- Няма да гледам романтика!- каза категорично Юнги.

- Кой е казал, че ще гледаме романтика?- попита Юна.

- Винаги когато предложите да отидем на  кино, гледаме романтичен филм!- отвърна  Намджун.

- Не спряхте да се оплаквате!- скарах се аз.

- Има страшен филм!- каза Саша.

- Така съм съгласен!- каза Джимин.

- И след страшния филм да не мога да заспя!- каза намусено Ивайла.

- Джин ще спи с теб, не се притеснявай!- каза Техьонг и всички се засмяха.

- Значи отиваме на кино?- попитах аз и всички кимнаха. Всеки стана от мястото си и се оправи, след което излезнахме от гаража и започнахме бавно да вървим по улицата надолу.

Отново бяхме разпръснати на групичка, а аз и Джънгкук вървяхме най-отзад и не обелвахме и думичка. Вече не знам как да го заговоря. Трудно е да се комуникира с някого, когато човек е студен към всички.

- От колко започва прожекцията?- попитах аз.

- Има още 40 минути до началото!- отвърна Саша и аз кимнах. Продължихме да вървим в тишина. Джънгкук беше пъхнал ръцете си в джобовете си и гледаше към краката си, докато слуша силна музика на слушалки.

Спрях на място и се заслушах в това, което той слушаше. Песента беше бавна на английски и до колкото чувах е на повтаряне, защото чувам едно и също от доста време. Явно харесва тази песен.

Не след дълго бяхме в киното. Изчакахме реда си за билетите, след което си взехме пуканки и се качихме на втория етаж където е залата, в която прожектират самият филм.

Седнахме на диванчетата в големия коридор и започнахме да чакаме прожекцията преди нас да свърши, за да можем да влезем в залата след това.

Започнахме да си говорим общи неща и предупреждавахме Ивайла да не вика много, защото ще изплаши всички от киното.

Изведнъж Юнги ме потупа по рамото и продума.

- Това не е ли Минхе?- попита той, гледайки напред. Аз проследих погледа му и видях Минхе и едно момиче да се целуват отсреща. Има си приятелка... Поне сега не съжелявам, че не съм му признала.

Изведнъж вратата на залата се отвори и излезнаха зрителите. Ние се изправихме, след което изчакахме всички да излезнат от залата, за да влезнем ние. Не след дълго в залата нямаше жива душа, затова влезнахме вътре и заехме местата си. От едната ми страна седеше Техьонг, а от другата Джънгкук.

𝑀𝓎 𝒞𝑜𝓁𝒹 𝐵𝑜𝓎𝒻𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹// 𝒥.𝒥𝒦 [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now