60

2.4K 391 400
                                    


Dreame'de 49.Bölüm

Odanın diğer tarafında bulunan şömineden gelen yanan odunların çıtırtısı tüm odayı etkisi altına alırken gecenin bir yarısı gözlerimi loş bir ışığa sahip olan geniş odaya açmıştım. Hafifçe ağrımaya başlayan başım yüzünden birkaç kez sıkıntıyla nefes alsam da, umursamadan neler olduğunu hatırlamaya çalıştım ancak iyice artan baş ağrım yüzünden pes ederek sessizce yatakta yatmaya devam etmiştim.
İyi de ben buraya nasıl gelmiştim? En son ormanda kamp yaptığımı hatırlıyordum.

Ah evet... Sanırım önce şu Kevin denen adamın başı için elli altın ödül koyan avcı loncasına gitmeliydim. Ödülümle de yeni bir çift kısa kılıç alsam iyi olacaktı, suikast için en uygun tipteki silahlar onlardı nihayetinde.

[Tedavi tamamlandı.]

Önümde beliren sistem penceresinde yazan yazılara anlamsız bir ifadeyle baktım bir süre.

Ne tedavisinden bahsediyordu bu?
Ah, her neyse... Şu ketum sistemle uğraşmak için fazla üşengeç hissetmem nedeniyle olan biteni kendi başıma öğrenmem mental sağlığım için daha güvenli olacaktı sanırım.

[Durum Raporu yeteneği aktifleştirildi.]

[Aktif Olan Lanetler: Küçültme Laneti ]

[Aktifleştirilme Nedeni: Bedeninizin tedavisi için gerekli olan mananın harcanmasından sonra mana miktarınız %30'a düştüğü için lanet (5 dakika önce) aktifleştirildi.]

[Küçültme Laneti]

[Mana miktarı hayatî tehlike arz edebilecek bir miktara düşünce aktifleşen, bedeninizin boyutunu mana miktarına göre belirleyen bir lanettir.]

[Etki: Bedeninizin mana miktarınızla doğru orantılı olarak küçülmesini sağlar. Vücudunuz sadece, mana miktarınız %100 olduğu sürece büyür. Büyüme hızınız, on dakikada 1 insan yaşı şeklinde olacaktır.]

{Yazar Notu: 10 dakika= 2 insan saati}

[Yan Etkiler: Bedeninizin yaşına göre anılarınız ve yetenekleriniz mühürlenir. Bedeninizin büyüme hızıyla aynı oranda anılarınız ve yetenekleriniz geri gelir.]

Ah... Bu yüzden en son hatırladığım şey ormanda olmamdı. Hatıralarıma göre ben şu an yetmiş yaşında olmalıydım, ancak gerçek yaşımı hatıralarımla bilmemin imkansız olduğunu ima eden sisteme uyarak karakter özelliklerimi açmış ve yaşımı öğrenmeyi amaçlamıştım.

[Yaş: 231 ]

Ah...

Ben bir vampirdim, bu yüzden bu kadar uzun yaşadığım için şaşırmamalıydım ama...

Vay canına! Cidden yaşlanmışım!

...

Buna rağmen şu anki durumumu göz önünde bulunduracak olursam iki yüz yaşıma geldiğimde bile her şeyi elime yüzüme bulaştırma yeteneğimden kesinlikle ödün vermemiştim sanırım.
Bu arada, karakter listemde seviyemin yanındaki artı işareti de ne anlama geliyordu acaba?..

Her neyse, kimin umurundaydı ki? Asıl önemli olan 140.seviyeye sonunda ulaşabilmiş olmamdı.

Ohoho, artık güçlü bir nineyim!

"Uyandın mı?" diye ince bir kızın sesini duymamla birlikte olduğum yerde kaskatı kesilirken yavaşça hareket ederek başımı şöminenin iki yanına sıralanmış koltuklarda oturan insanlara çevirmiş ve gözlerimi daha yeni fark ettiğim insanlar arasından az önce konuşan siyah kısa saçlı kıza çevirmiştim. O ise başını bana bile çevirmeden karşısındaki koltuğa oturan sarışın gence bakmaya devam etmişti.

Blind Warrior  [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin