37

5.1K 617 261
                                    

Son olarak da önümdeki etikete Ren'in ismini yazarak etiketi üstten dördüncü rafın kenarına yapıştırmıştım. Mahzendeki çalışma odamda bulunan kitaplığı benim mini öğrencilerim için düzenlemiş ve her bir rafı, kişiye özel kitaplarla donatmıştım. Kendimi, çocuklarını terk etmek zorunda olan dram filmlerindeki fakir anne gibi hissediyordum ve arkamda bırakacağım şeylerle bir nevi yokluğumu doldurmaya çalışıyordum.

Bana baba diyeceksin yavrum, diyerek "n" ve "m" harflerine itinayla vurgu yapan Türk dramaları aklıma gelirken derin bir nefes vererek kitaplıktaki kitapları sıralanış şekillerini tekrar kontrol edip aklımdaki saçma düşünceleri tekrar düzenlemeye çalışmıştım.

Annecik sizi terk ettiği için çok üzgün yavrucuklarım. Söz veriyorum geri döner dönmez hepinizin yanaklarını teker teker ısırarak özlem gidereceğim.

Onlar için bensiz bir hayatı düzenlerken yapmam gerekenleri tek tek düşünmeye çalıştım. Kade sayesinde eğitmen bulma görevim tamamdı, ancak Kade'nin ateş büyülerinde iyi olmadığı ve Cora ile Kai'nin ateş büyülerine yatkınlıkları olduğu aklıma gelince duraksamıştım. Bildiğim tek ateş büyülerinde uzman olan kişi Amora'ydı ve sanırım iş yine başa düşmüştü. Tüm bunların dışında teknik gibi kaynakları buradaki raflara doldurmuştum ve her bir rafı kişiye özel olarak ayarlamıştım. Hepsinin özelliklerini analiz ettikten sonra her bir eğilimi, takdikler ve püf noktalarıyla birlikte E seviyesinden SS seviyesine kadar uzanan birbirinden eşsiz kaynaklarla donatmıştım. Şimdi yapmam gereken basit birkaç şey vardı ve bunlar da genel olarak ev yaşamıyla ilgiliydi. Kış mevsimi yaklaşıyordu ve eminim ki bu çocuklar daha evin ısıtma sisteminin nasıl çalıştığından bile bihaberdi. Ayrıca bensiz yaşayabilmeleri için eve giren bir gelirin olması gerekiyordu ve ne kadar süre ortada olmayacağımı bilmediğim için ne kadar para bırakmam gerektiğini kestiremiyordum. Orta halli bir evin aylık harcaması bir altına eşit sayılıyordu ve ne olur ne olmaz diye on yıl onlara yetecek bir para bırakacak olsaydım, bu 120 altına eşit sayılacaktı. Bunun yerine iki Saray Sikkesi(200 altın) bırakmak benim için daha kolay olsa da çocukların onu bozdurması epey zor olurdu, ayrıca soyulma ihtimalleri de oldukça yüksekti. Onları koruyabilecek bir ben olmadığım için hırsızlığa uğramaları ve aç kalmaları pek de imkansız değildi sonuçta.

Her neyse... Şimdilik vedamıza odaklanalım.

Çekmecemden bir kağıt çıkardıktan sonra masaya oturmuş ve güzel bir kalem seçerek yavaşça yazmaya başlamıştım.

Merhaba, sevgili öğrencilerim!

Evet, bu oldukça gururlu hissetmeme neden olan güzel bir girişti.

Devam edelim...

Benim gizli mahzenimi bulmanız eminim çok uzun sürmemiştir, buradaki kitaplıkta sizin için ayırdığım bazı kitaplar var. Hepsini seviyelere göre sıraladım, bu yüzden sakın seviyenizden daha yukarıda olan tekniklere çalışayım demeyin. Ayrıca her rafta bir isim var, kendi rafınızı bulun ve ilk kitaptan itibaren seviyenize göre çalışmaya başlayın!

Bunun dışında, sizleri arkamda bırakmak zorunda olmam beni oldukça üzüyor, ancak hepinizin güvenliği için bunu yapmam gerekiyordu. Size daha önce de söylemiştim, varlığım sizi tehlikeye atmaktan başka bir şey yapmayacaktı. Bu yüzden beni aramayın, tamamen eğitiminize ve kişisel gelişiminize odaklanın. Döndüğümde hepinizin en az A seviyesine ulaştığını görmek istiyorum.

Kade'le tanıştıysanız eğer, onu tanıyorum, sizin eğitiminizle yakından ilgilenmesini bizzat ben istedim. Ona koşulsuzca güvenebilirsiniz, ayrıca Amora'dan da sizinle yakından ilgilenmesini isteyeceğim. Ne cevap vereceğini bilmiyorum, ama muhtemelen bunu kabul edecek.

Blind Warrior  [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin