Duruşmanın olduğu günden bu yana yaklaşık bir hafta geçmişti ve benim için gerçekten yorucuydu bir haftaydı. Gelecekteki müttefiklerim olacak olan şu iki SS seviye gençler benim hakkımda bilgi toplaması için peşime birer adam takmışlardı ve ikisi de S seviyesindeydi. Gizlenmekte iyi olmaları onları hissetmediğim anlamına gelmiyordu ve gün içinde onları atlatabildiğim en rahat zaman aralığı gece saat 1 ve 5 arasıydı.
Ayrıca herkesten gizli bir ev inşa etmek düşündüğümden daha zor olmuştu. Taslak çizme aşamalarını geçtim, bir de kimseye fark ettirmeden gecenin bir yarısı sessizce gölge askerlerimle ev inşa etmeye çalışıyordum. Üstelik yerin altında olacak olan bodrum katını kendi özel karargâhıma çevireceğim için kimsenin bundan haberi olmamalıydı ve tüm bodrum katını tek bir gecede bitirmek zorunda kalmıştık. Evin yapımında alınması gereken izinler, belgeler, vs. hepsini Emilia halletmişti ve bu omuzlarımdan büyük bir yük kaldırmıştı. Malzemeleri gerek satın alarak, gerek ormandan tedarik ederek bir şekilde halletmiştim ancak bu süreç beni biraz yıpratmıştı. Geceleri evin inşatıyla uğraşırken gündüzleri de çok şüphe çekmeden yerleşme planlarımı yapıyordum. Günlük uyuyabildiğim miktar henüz üç saatin üzerine çıkamamıştı ve en önemlisi, hala kan kapsülleriyle idare etmeye çalışıyordum. Yoğunluktan avlanmaya fırsatım bile olmamıştı ve sivri vampir dişlerim açlıktan sızlıyordu.
Ama iyi haber, evin inşaatı bitmek üzereydi ve düşündüğümden de güzel görünüyordu. Diğer evlere göre biraz fazla modern durmasına rağmen, evin olduğu semt Markizler ve Lordlarla dolu olduğu için tüm evler oldukça lükstü. Bu yüzden çok fazla dikkat çekmiyordu.
Ayrıca Kai, Cora ve Ren üçlüsü de bu bir hafta içinde biraz kilo almış ve daha sağlıklı görünmeye başlamışlardı. Özellikle Ren'in biraz boy attığını düşünüyordum.
Tüm bunların dışında, zamanın gerçekten hızlı geçtiğinin bir belirtisi olarak Emilia'ya, eski Kralın ilk kız kardeşi olan 1.Düşes'ten bir davet mektubu gelmişti ve davette iki hafta sonra yapılacak olan oğlunun on ikinci yaş kutlamasına çağırıldığı yazıyordu. E doğal olarak 2.Dükün eşi vasfıyla o kutlamaya katılmak zorundaydı. Ayrıca 1.Düşes, yaklaşık on beş sene önce Kuzey Krallığıyla yapılan savaş sonrasında barış anlaşması olarak Kuzey Kralının ilk oğluyla evlendirilmişti ve şu an kendisi Kuzey'in Kraliçesiydi. Kısacası, Emilia'nın bu daveti kabul etmemesinin imkanı yoktu.
Muhtemelen daha Kuzey topraklarına ulaşamadan öldürülecek olsa bile, göz göre göre kendini ateşe atacaktı. Lukas da o aracın içinde olacağı için onu korumak adına tabiki onları takip edecektim ve muhtemelen Emilia'nın ölümüne de şahitlik edecektim ancak bu gördüğüm ilk ölüm değildi sonuçta. Onun ölümü beni çok etkilememeliydi...
Ah, yerleşik hayata geçmenin bu kadar zahmetli olduğunu bilseydim bu işe en başından girişmezdim.
Bugün, taslak olarak çizip işinde oldukça başarılı bir marangoza verdiğim evimin mobilyaları tamamlanmıştı ve tüm günümü onları yerleştirmekle geçirmiştim. Ufak tefek eksikleri olsa da evim tamamlanmıştı ve tıpkı 21.yüzyıldaki dublex evleri andırıyordu.
İki dakika gözlerimi dinlendirmek için uzandığım koltukta gözlerimi açtığımda çoktan akşam olmuştu ve saate bakarsak dört saattir uyuduğumu fark etmiştim. Yine de dinlenmiş hissediyordum ama biraz daha uyku fena olmazdı. Alpheus'la yaklaşık br haftadır iletişim kurmadığımı hatırlayınca oflayarak ayağa kalkıp sağ taraftaki yatak odama girdim ve kitaplığı bir kapı gibi açarak merdivenlerden aşağı inmeye başladım. Evimin altında kalın parmaklıkları bulunan yirmi ayrı hücre vardı ve bunun dışında özel olarak çalışabileceğim geniş bir çalışma odasına da sahiptim. Bu odanın boş duvarlarından birine yaklaştım ve envanterde, mahkemeden aldığım yarısı bitmiş olan Kapı Kristalini çıkararak geri kalan yarısıyla duvara bir dikdörtgen çizdim ve tam ortasında bir güç taşı patlattım. Aynı kristalle çizildiği için otomatik olarak kapı, Emilia'nın giysi dolabındaki kapıya bağlanmıştı. Aynı işlemi Emilia'nın kapısının hemen yanına, Beatrice'in zindanı için kullandığım Kapı Kristaliyle yaptıktan sonra dikdörtgenin içi siyaha boyanmış ve kapılar aktif hale gelmişti. Test elmek için önce Emilia'nın Geçit Kapısından kafamı içeriye soktuğumda burnumun dibine gelen elbiselerden, buranın Emilia'nın giysi dolabı olduğunu kanıtladıktan sonra aynı şekilde kafamı diğer geçit kapısına soktuğumda kendimi Beatrice'in zindanında bulmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blind Warrior [Tamamlandı]
FantasyAna karakterin eğlence amaçlı çıktığı yolculukta karşılaştığı üç kişi ve bir ejderle birlikte işler çoktan karışmaya başlamıştı. Ana karakterin bir dilek hakkı karşılığında üzerine aldığı işin tüm sorumluluklarını taşımaya çalışması bir yana, üstüne...