71.Bölüm

1.1K 154 14
                                    

Dreame'de 60.Bölüm.

  

Derin bir nefes vererek, yeniden tasarladığım Lordun malikanesinin -ve benim tabirimle tam anlamıyla devasa büyüklükteki sarayın- bahçesindeki çardaklardan birine oturarak hayata olan nefretimi, yorgunluğumu öne sürerek dile getirmeye devam ediyordum. Şehri, modern-nostaljik ögeleri birleştirerek tasarladığım fazlasıyla kullanışlı ve şık halinin yanı sıra teknolojide zirve yapan araçları bu ilkel toplumun nasıl öğreneceğini de düşünmeden edemiyordum. Yine de, bunu düşünmek için hala çok fazla işimiz vardı.

Yemyeşil ve düzgün oranlarla kesilmiş hini duran ağaçların arasında tek başıma oturmamın yegane sebebi tabi ki de diğer herkesi kısa bir süre önce işbaşına göndermiş olmamdı. Cora, Ren ve Lydia'yı şehirdeki evlerin eşya ve mobilya eksiklerini tamamlamaları için göndermiştim, tabi ben başta sadece Cora ve Ren' vermiş olsam da, yüzlerindeki korkunç derecedeki şok ifadesi, beni yanlarına Lydia'yı da verme zorunluluğu hissettirmişti. İş için, onlara daha öncelden tasarlamış olduğum ev mobilyalarına ait bazı taslakları vermiştim ve muhtemelen birkaç yüz tane eleman tutarak seri bir şekilde üretime geçeceklerdi ki Lydia'nın Marki babasından yardım isteme olasılığı da bir hayli yüksekti, tabi bunu yapmadan önce evlerdeki eksik eşyaların sayımını yapmaları ve bunları da kategorilere ayırmaları gerekiyordu. Beş ayrı bölgedeki evlerin, okulların ve iş alanlarının eşyalarını tamamlamak da onları bugün fazlasıyla meşgul edecek gibi görünüyordu. Her neyse, bugün için acil hazırlanması gereken eşyaları hallettikleri sürece geri kalan işleri diğer günlere yaymalarında da bir sakınca yoktu.

Lukas ve Kai'nin işi ise biraz daha karışıktı çünkü ikisini Kaisel'le birlikte Kuzey Krallığına, Edora şehriyle Kuzey Krallığı arasında bir ticaret yolu anlaşması imzalamaları için göndermiştim. Edora şehrinin bölgeler arası ulaşımını sağlayan bu trenlerden iki tanesi de Kuzey Krallığına doğru uzanan yolun üzerindeydi ancak diğer krallıkla aramızda resmi bir anlaşma olmadığı için demir yolunu sınırın ötesine geçirememiştim ve sırf bu yüzden yol yarım kalmıştı. Lukas'a bu ticaret yolunun ayrıntılı bir çıktısını hazırlayarak onunda bu konuyu iyice değerlendirmeye almasını ve yapacağı şeyleri düşünmesine izin vermiş, Kai'yi de Lukas' koruması için görevlendirmiştim.

Haa, yorucu bir gündü...

Bundan sonraki birkaç saatimi de, masa başı bir işte çalışırcasına önüme yığınla boş kağıt alarak sisteme kayıtlı olan Edora şehrinin yeni yapısındaki gelişmiş teknolojiyi nasıl kullanacaklarını ve herhangi bir sorun olması durumunda bu sorunu nasıl çözeceklerine dair ayrıntılı açıklamaları yazmakla geçirmiştim. Tabi bunları da kategori kategori ayırarak kullanım kılavuzunu adı altındaki kalın kitaplar olarak yazmak beni bir hayli uğraştırmıştı. Evdeki ısıtma, soğutma ve aydınlatma sistemlerinin kullanımı ve bu sistemlerde zamanla ortaya çıkabilecek zorunlar; evlerdeki makinelerin kullanımı ve sorunların çözümleri vs. evlerle ilgili olan her bir haltı yazmam, en az üç yüz küsür sayfaya mal olmuştu. Bunun yanı sıra aynı işlemi okullar, akademiler, tren istasyonları, trenler, tarım bölgelerindeki teknolojiler, üçüncü merkez bölgesindeki Lordun malikanesindeki -sarayındaki- sistemler, şehrin güvenlik sistemi, kalkanların kullanım alanları, ve şehir içi sosyal güvenlik ve sağlık sistemleri -polis, itfaiye, hastane gibi oluşumlar- için de tekrarlamıştım ki, bu da beni akşam saatlerine kadar fazlasıyla meşgul etmişti. Hız ve zaman yeteneklerimi kullanım kılavuzu yazmak için kullanacağım kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi.

Hava yavaş yavaş kararırken son olarak kağıtları kategorilerine göre birbirine karıştırmadan dosyaladıktan sonra her bir dosyanın ilk sayfasına DNA'nın moleküler yapısını ve şehrin şimdiki yapısını andıran bir şekil çizmeyi de esirgememiştim. Ancak bir dosyada, diğer bölgelere oranla üçüncü bölge -yani akademinin ve sarayın bulunduğu, ayrıca şehrin beş ana bölgesinin en ortasında yer alan bölgeyi- çizdiğim diğer bölgelere nazaran biraz daha büyük çizerek içini tamamen siyah renge boyamıştım ve bu dosya da saray ve yönetimle ilgili olan dosyalardan biriydi.

Blind Warrior  [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin