Bu yeni bir şey değildi, ancak gidişatı ele alacak olursak beni öldürmeye çalışan son kişi olma potansiyeline sahipti. Bu dünya bossu denen varlığın başarılı olup olamayacağından değil tabiki, bu oyunun sonuna yaklaştığımızı hissettiğim için düşünüyordum. Dileğim gerçekleştiğinde, böyle şeylerle daha fazla uğraşmama da gerek kalmayacaktı ne de olsa...
Her şeyden bihaber bir şekilde dans etmeye ve kutlama yapmaya devam eden insanlara göz gezdirdim ilk önce. Birlikte geçirdikleri zamandan keyif alan yüz ifadesiyle dans eden Cora ve Kai'ye, ardından Lukas'ın başındaki taçla dalga geçen Ren'e ve en son da keyifli bir şekilde babasıyla sohbet eden Lydia'ya.
Her ne kadar bu şeyin bir an önce bitmesini ve dilek hakkımı kullanacağım kısıma hızlıca geçmek istesem de, şu anın mükemmel biz zamanlama olup olmadığı kesinlikle tartışma konusu bile olamazdı. Sadece beş dakika daha, diye geçirdim içimden.
Keşke, sadece beş dakika daha şu ani izleyebilecek zamanım olsaydı.
Yine de ne yazık ki şu lanet Ronan denen zaman büyücüsü, yeryüzünün en berbat zamanlamasına sahip varlığı olduğu için de böyle bir şey benim için çok da mümkün görünmüyor gibiydi.
"Saray da dahil olmak üzere başkentteki düşünme kabiliyetine sahip tüm canlıları tara." diye mırıldanır bir tonda sisteme komut verdim, ancak onca gürültünün arasında Lydia'nın koca elf kulakları ne işe yaradığını hatırlatmak istercesine Lydia'nın gözlerinin bana çevrilmesini sağlamıştı.
[Seçili bölge taranıyor...]
[Tarama tamamlandı.]
[Tarama sonucu ile gerçekleştirmek istediğiniz komutu seçin.]
"Hepsini zindan kapılarıyla Edora şehrine gönder."
[Komut taranıyor...]
[Komutun taranması işlemi tamamlandı.]
[Komutun gerçekleşmesi için gerekli bir mana miktarı olmadığı tespit edildi.]
[Seçili bölgedeki seçili gereksinimi karşılayan tüm varlıkların "Edora" adlı bölgeye zindan kapıları kullanılarak gönderilmesi komutunu onaylıyor musunuz?]
[Evet] [Hayır]
Ne olduğunu anlamamış bir ifadeyle yüzüme bakan Lydia gözlerini kısarak bir şeyler çevirdiğimi hissetmiş gibi bana baktıktan sonra babasının yanından ayrılarak bana doğru yürümeye başlamasının ardından dişlerimi gösterircesine gülümsemiş ve "Biri iyi ve biri kötü olan iki haberim var." dedim Lydia'ya bakarken. "İyi haber, kahraman oluyorum. Kötü haber, siz buna karışmıyorsunuz."
[Evet]
[Komut onaylandı.]
[Zindan kapıları açılıyor.]
[Seçili varlıkların seçili bölgeye taşınma oranı %23]
[...%58]
[...%75]
[...%82]
[...%99]
Lydia ayaklarının altında açılan zindan kapısını görünce yüzüme sinirli bir ifadeyle baktı.
[...%100]
[Taşıma işlemi tamamlandı.]
İki saniye öncesine kadar müzik ve insan sesiyle harmanlanan taht salonu, şimdi ölüm sessizliğine bürünmüştü ve koskoca taht salonunda yankılanan son ses, insanların bazılarının zindan kapısından içeriye düşerken ellerinden kayıp düşen cam kadehlerin zemindeki parçalanma seslerinden ibaret olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blind Warrior [Tamamlandı]
FantasyAna karakterin eğlence amaçlı çıktığı yolculukta karşılaştığı üç kişi ve bir ejderle birlikte işler çoktan karışmaya başlamıştı. Ana karakterin bir dilek hakkı karşılığında üzerine aldığı işin tüm sorumluluklarını taşımaya çalışması bir yana, üstüne...