Chapter 17

1.5K 85 2
                                    

„Ta je fakt neskutečně otravná, nemohl si unést jejího bráchu?" Ozve se najednou Zayn, jak mě Harry strčí do své pracovny a zabouchne za námi dveře. Otočím se na Zayna a pozvednu na něj prostředníček. Vím, že jsem otravná a neuvědomuji si, jak moc si zahrávám, ale já si nemůžu pomoct, když se ke mně Harry chová jako ke kusu hadru. Nejsem tady dobrovolně, unesl mě, ale to přeci neznamená, že se ke mně bude chovat jako bych byla něco míň než on, no ne? 

„Brácha by vám nakopal prdel rovnou," zamumlám si pro sebe a naštvaně přejdu k pohovce, na kterou se posadím. Harry sedí za svým stolem v koženém křesle a Zayn před jeho stolem ve stejném křesle jako Harry, jen tohle křeslo nemá tak velké opěradlo jako to Harryho, které díky tomu vypadá jako trůn. Zavrtím hlavou a sednu si do tureckého sedu, přehazujíc si vlasy přes rameno. Zachytím Harryho pohled a nemůžu si nevšimnout, jak se mu zalesknou oči. Ihned od něj pohled odvrátím na konferenční stolek s křišťálovým popelníkem, ve kterém je típnutých asi deset nedopalků cigaret. Myslela jsem, že po mně bude řvát, ale vůbec nijak nereaguje a já z toho začínám být nervózní.

„Lásko," osloví mě najednou a já se na něj tedy podívám. „Když nám teď řekneš všechno, co potřebujeme vědět, nepotrestám tě za tu facku," řekne. 

Ovládnu se, abych se ironicky nezasmála a prostě mu dám, co chce: „Ricardo chodí do kasina každý pátek v devět večer. Sedne si do VIP sekce, kde vypije jednu skleničku whiskey a přivítá se s důležitými hosty, a pak mizí do své kanceláře, kterou má hned nad kasinem, kde si kontroluje zisky za celý týden. Sem tam si k sobě zavolá nějakou děvku, aby mu dělala společnost. Prachy se do trezoru vozí vždy přesně o půlnoci, kdy je zapotřebí otcova přítomnost, což už víme. Jakmile jsou prachy uložené, staví se ještě na baru, kde vypije další skleničku whiskey a zhruba v půl druhé ráno opouští kasino." 

„Bude nás potřeba víc." Konstatuje Zayn a já kývnu aniž by na mě viděl, protože ke mně sedí zády. „Hodil by se Elliott, ale jelikož je mimo provoz, budeme muset sehnat někoho jiného," řekne a já se zamračím, když mi tím připomene, co mu Harry udělal. Myslím, že se tady Elliott neukáže ještě hodně dlouho, což mě neskutečně štve, jelikož on byl jediný, s kým jsem byla ochotná vydržet v jedné místnosti.

„Proč Elliott?" Zeptám se.

„Protože je dobrej hacker a Niallovi by se šikla jeho pomoc, protože on sám je hacker." Trhne rameny a já chápavě kývnu. Nevěděla jsem o něm, že je hacker. Vždy jsem si myslela, že je Elliott jen trenér a zatraceně dobrý bojovník, nebudu lhát, když řeknu, že mě to překvapilo asi stejně jako to, jak mi Zayn odpověděl úplně normálně.

Moje oči směřují na Harryho, když mi dojde, že Chris je dost dobrý hacker a jistě by se jim hodil, no jenže Harry zachytí můj pohled a okamžitě mu dojde, na co myslím a vykřikne: „Na to kurva ani nemysli! Nepotřebuju tady mít dalšího cápka, který mi bude dělat jen problémy, kurva!" Praští do stolu. S povzdechem od něj pohled zase odvrátím a nenápadně protočím očima. 

„Budeme tam někoho muset dosadit," ujme se slova opět Zayn. „Potřebujeme někoho uvnitř. Jak říkala Raya, tak se trezor otevře jen na Falconeho otisk ruky. Bylo by dobrý, kdyby tam někdo nastoupil jako číšník a skleničku, ze které by pil, vzal a kluci by z ní vzali jeho otisk."

„Hm, taky potřebujeme nějakou holku, která by ho zdržela nahoře a budeme potřebovat aspoň jednoho muže, který půjde dolů s penězi." Dodám. „Jenže bez mého otce se tam nedostaneme, ledaže..." Odmlčím se a vím, že se mu to opět líbit nebude, ale jinak to asi nepůjde.

„Ledaže kurva co, lásko?" Vyprskne po mně netrpělivě Harry.

„Fakt potřebujeme Chrise."

Born To Kill || Harry StylesKde žijí příběhy. Začni objevovat