Chapter 32

1.5K 88 11
                                    

Dívám se do jeho krásných očí, snažíc se z nich něco vyčíst, ale nedovolí mi nahlédnout pod jeho ochranou bariéru. Chápala jsem ho víc než si možná myslel. Neukazovala jsem svá záda, protože jsem věděla, jak mě bude většina lidí litovat a já nechtěla žádnou lítost, jenomže i přes tohle všechno jsem Harryho litovala. Nevím, čím vším si prošel, ale určitě to nebylo nic pěkného. Chtěla jsem, aby věděl, že o tom se mnou může mluvit. 

Možná jsem se cítila trochu ukřivděná, protože on mě o mých jizvách donutil mluvit, nechtěl dopustit, abych si to nechala pro sebe, ale sám mi o svých jizvách nechce nic říct. Je mi z toho dost na nic, abych řekla pravdu. Měla jsem dostatek rozumu, abych se ho na to nevyptávala a nechtěla to mermomocí zjistit, jenže mi pomalu docházela trpělivost.

Konečky prstů přejedu po jeho jizvě jenž se táhne z ramena až někam na záda. Celou dobu mě ostražitě sleduje. Pousměju se a za řetízek si ho přitáhnu do polibku. Přetočím nás, takže se teď tyčím nad ním. Položí své velké dlaně na můj zadek. „Snad nikdy mě nepřestaneš udivovat," poví najednou a já se sama pro sebe usměju. Cítím pod sebou jeho vzrušení z čehož mi vlhnou kalhotky a nedá se to nijak kontrolovat, zatraceně. Nechtěla jsem se s ním hned vyspat, ale jestli to takhle půjde dál, brzo mu podlehnu úplně. 

Skloním se k jeho hrudi a políbím ho na každou jizvu a že jich není zrovna málo. Drtí mi zadek ve svých dlaních, což - nebudu lhát - se mi zatraceně líbí. Zvednu hlavu, dívajíc se do jeho očí. V živém oku mu dominuje touha a vzrušení. Vykouzlím na své tváři nevinný úsměv a rukou pomalu sjedu po jeho hrudi, přes břicho až k lemu jeho kalhot. Rozepnu mu knoflík, ale najednou mě chytí za ruku. Zvednu k němu pohled plný zmatení.

„Nedělej to jestli nechceš, abych tě pak ošukal," řekne, jeho hlas je ještě víc chraplavý než normálně a bože, je to tak sexy. Jeho slova mě ale proberou. 

„M-myslela jsem, že..." odmlčím se. „...že ti to oplatím?" Pozvednu obočí a hned se plesknu do čela, jak hrozně debilně to znělo.

„Tohle mělo bejt o tobě, lásko, ne o mně, protože já kurva vím, že kdyby ses dotkla mýho ptáka, neovládnul bych se. Musel bych tě ošukat." 

Moje tváře hoří studem, jak o tom mluví takhle otevřeně. „Oh," vydechnu.

Harry si přejede jazykem po spodním rtu. „Chci tě ošukat i tak, ale věř mi, že bude lepší to teď zastavit." Pohladí mě palcem po tváři a přetočí mě zpátky pod sebe. 

A když jsme k sobě takhle otevření, zahodím všechen stud za hlavu. „A co když to chci?" vydechnu, pozorně sledujíc jeho reakci. Je z mých slov překvapený, určitě to nečekal, ale já sakra vzdala všechnu snahu držet se od něj dál.

„I když nemůžu kurva uvěřit, že to říkám, tak nechci, abys tohle rozhodnutí nějak unáhlila." Vtiskne mi malý polibek na čelist. „Jednou se to ale stane, to si buď jistá."

Harry's point of view.

S nakrčeným obočím sleduju spící černovlásku vedle sebe. Tvář má uvolněnou a rty, jenž chutnají zatraceně dobře, má pootevřené. Klidně oddechuje a já ji nedokážu spustit z očí. Zamračím se nad faktem, jak kurevsky dokonale mi obrátila život vzhůru nohama. Nikdy jsem žádnou holku nelíbal, nikdy jsem s ní přes noc nezůstal v posteli. Jenže na ní je kurva něco jinýho než na všech ostatních. Je tak zatraceně šílená a nevinná zároveň.

Ironicky se uchechtnu a podívám se do stropu. Zkurveně jsem vyměknul a to je se mnou pár zatracených tejdnů. Jenže po včerejšku se mezi náma něco změnilo, je to teď kurva úplně jiný. Viděl jsem její vyděšený pohled, když jsem ji vytáhnul nahoru, po tom, co ji ten kokot nechal viset ze zkurvený střechy. Tiskla se ke mně a já viděl v jejích očích tu úlevu, když zjistila, že je v bezpečí, že je u mě.

Born To Kill || Harry StylesKde žijí příběhy. Začni objevovat