Chapter 39

1.1K 82 3
                                    

Chris' point of view.

Jakmile mám prověřenou víc jak polovinu Harryho lidí, vzdávám snahu v tom dál pokračovat. Zatím jsem žádného křiváka nenašel, což je samozřejmě dobře, ale hrabat se tolika dokumenty není easy, bohužel. Dal bych cokoliv, aby mi někdo pomohl, ale blonďák, kterej je údajně hacker jako já, se na mě vysral. Je totiž uraženej, že Zayn řekl o pomoc mně a ne jemu, takže si to mám vyžrat sám, ale to kurva nevadí, jsem zvyklej. Prověřoval jsem i dost lidí u Victora v gangu, takže nějaké ty nervy už nasbíraný mám.

Zaklapnu notebook, dívajíc se na Francescu, která se celou dobu, co jsme vyrazili z levnýho motelu, drží od Harryho dál. Teď se pokouší o pozornost u Zayna, ale ten ji má hluboko v prdeli. Překvapuje mě, jak rychle přesídlila na někoho jinýho. Francesca najednou položí Zaynovi ruku na hruď a něco mu řekne, on jí věnuje tak nebezpečnej pohled, kterej by snad rozbrečel i mě, a něco jí řekne. Vypadá to, že ona ho má v prdeli a začne rukou sjíždět k jeho rozkroku. Pozvednu nad tím obočí a pak se ušklíbnu, když jí Zayn chytí za zápěstí a odstrčí ji od sebe. Ona se napřímí v zádech a něco po něm zařve, pak se k němu otočí zády a naše pohledy se střetnou. Vyjde mým směrem a já okamžitě zalituju, že jsem si nevšímal svýho.

Odvrátím od ní pohled a ve chvíli, kdy chci notebook zase otevřít a věnovat se svojí práci, ho zaklapne dřív než ho stihnu vůbec otevřít. Zvednu k ní pohled odhodlanej ji poslat do určitých partií, ale předběhne mě Zayn: „Francesco, běž někam do píči, na rozdíl od tebe, se tu snažíme pracovat!" Po jeho slovech nafoukne uraženě tváře, ale nakonec všechno vzdá a prostě se odebere do auta.

„Dík." Kývnu na něj, když se opře rukou o kapotu auta, kde mám položenej notebook, kterej zase otevřu. Zayn mávne rukou a nahne se, aby viděl na obrazovku. „Projel jsem víc jak polovinu vašich lidí a zatím jsou všichni čistý," řeknu, aby byl v obraze.

„To mě nepřekvapuje, nikdo z nich není sebevrah, ale chci mít jistotu." Prohrábne si vlasy. Chápu to, být na jejich místě, tak taky všechny svoje lidi nechám prověřit, když měli v gangu hned tři zmrdy. I když tohle není můj gang, tak doufám, že už žádný zrádce nenajdu.

„No, není to prdel, projít všechny dokumenty a jejich pohyby, ale co bych pro gang, co chrání moje dvojče, neudělal," ušklíbnu se. Fakt to kurva není procházka růžovým sadem. U každého jednoho člověka musím projít všechny možný dokumenty, ale nejhorší jsou stejně ty jejich pohyby. Dostal jsem se do kamerovýho systému celého Corleone, kde Stylesův gang sídlí a projíždím každý záznam zvlášť, taky prověřuju jejich rodinu a když rodinu nemají, tak aspoň přátelé. Taky je docela otravný dostávat se do jejich mobilů a hledat v nich. Sem tam najdu fakt nechutný věci, který bych nejradši vymazal ze svojí paměti. Je to náročný, ale nezbytný, proto by se mi hodila pomocná ruka.

Zayn pokrčí rameny připravený něco říct, ale zaujme ho jeho šéf, kterej už pár minut přechází sem a tam. Jsme v lodním přístavu a čekáme na nějakýho chlapa, kterej volal Stylesovi s tím, že má nějaký informace ohledně Rayi a jestli chceme vědět víc, máme přijet sem, takže jsme tu už asi půl hodiny a nic se neděje. Začínám si myslet, že si z nás někdo udělal prdel anebo je to past. Obojí je dost možný. Je něco kolem jedenáctý večer. Je pryč další den a teď nám zbývá jen den a půl na to, abychom ji dostali do bezpečí. Den a půl. Začínám ztrácet naději, že se nám to kdy povede, ale kvůli ní chci věřit.

Všichni se napřímíme, když zaslechneme zvuk přijíždějící motorky. Přímo před námi zastaví černá motorka a z ní sleze celkem vysokej chlap. Jakmile udělá pár kroků blíž, okamžitě poznám tu jeho debilní helmu. Vyřítím se jeho směrem připravenej toho kripla klidně zabít. Ihned si mě všimne, načež si helmu sundá. Zvedne ruku a zakmitá na mě prsty. „Dlouho jsme se neviděli, Chrisi, Slyšel jsem, že se máš ženit, tak gratuluju."

Born To Kill || Harry StylesKde žijí příběhy. Začni objevovat