Harry's point of view
„Já bych řekl, že bude lepší jít tudy." Ukáže prstem na podrobnou mapu tý zasraný zahrady pamrd Sanchez. Jsou chvíle, kdy mám chuť některým lidem zakroutit krkem, jako právě v tuhle chvíli. Je mi kurva nanejvýš jasný, že se k nám přidal, aby nám pomohl proti Victorovi, jenže pořád tady jde o mojí Rayu a o plánu, jak ji dostat do bezpečí, budu kurva rozhodovat já.
„Připomeň mi, proč je tady," řekne vedle mě Zayn.
Zatnu prsty v pěst. „Bude to po mým, ne jinak." Pronesu v klidu, ale stojí mě to veškerý ovládání. Chybí málo, abych začal házet s nábytkem, nebo třeba s ostatníma. Začínají mě všichni pořádně srát a kdybych to kurva mohl dokázat sám, vysral bych se na všechny a zachránil si ji sám.
Sanchez si vymění nechápavej pohled s chlapem, kterej je jeho pravá ruka, je všude s ním až to vypadá, že mu pomáhá si utřít i prdel. „Chceš jít předem? To je zasraná sebevražda, Stylesi!" vyhrkne po mně, což je přesně ten zkurvenej moment, kdy mi dojde veškerá trpělivost.
Praštím pěstmi do stolu a zvednu se ze židle. „Přestaň mě srát, Sanchezi!" zařvu po něm. Jestli si nerozmyslí další slova, tak přísahám, že se nedožije dalšího zasranýho rána. „Plán proběhne tak, jak jsem řekl, ne kurva jinak!"
Sanchez se nadechne, že pronese nějakou další kokotinu. Varuju ho pohledem, kterým mu dávám jasně najevo, že jestli nebude držet hubu, urvu mu hlavu a narvu mu jí do prdele. „Fajn, Stylesi, ale měl bys vědět, že mu za svědka nejdu."
Zayn se najednou vymrští na nohy. „A to kurva říkáš jenom tak?! Měl jsem do píči všechno dopodrobna promyšlený!" Rozhodí rukama čímž praští do hlavy Sanchezovo cápka.
„Cos na tom jako promejšlel, kurva?!" zavrčím po něm. Kurva, celou dobu jsem měl za to, že šéf jsem já a když kurva řeknu plán, bude se jim řídit i on a je mi do hajzlu úplně jedno, že je moje pravá ruka, nebo dokonce můj bratr. Pořád jsem jeho šéf.
Pákistánec se na mě podívá. „Jak to co nejrychlejš udělat. Myslel jsem, že když bude stát u toho kokota, snadno se k němu dostane a ty si pro štěně budeš moct dojít."
Musim se zhluboka nadechnout, abych po něm neskočil a rovnou ho neumlátil. Možná to třeba i myslí dobře, ale plán byl kurva jasnej. Občas bych se nejradši na všechno vysral a prostě od toho všeho zkurveně odešel, ale tohle je prostě můj zasranej život.
„Můžeš jí tak kurva přestat říkat?! Není žádnej čokl!" ozve se místo mě Chris, kterej doteď seděl za notebookem. Teď však stojí u stolu a zírá na Zayna odhodlaný mu jednu vrazit a já mu klidně udělám cestu s červeným kobercem.
„Nevyskakuj si, Falcone!" zařve po něm nazpět.
Dveře pracovny se najednou otevřou. Všichni se podíváme tím směrem, jen abychom viděli staršího Falconeho, jak si to razí rovnou k nám. „Tohle je jako ve školce," řekne a zastaví se v čele stolu přesně naproti mně. „Harry, čekal bych, že si dokážeš sjednat pořádek."
Ironicky se uchechtnu. „To bych je musel zabít." Když mě někdo sere, skončí na dně zasranýho moře, zachraňuje je jen to, že teď potřebuju jejich pomoc, což bych nahlas nikdy nepřiznal.
„Chce to novej plán," konstatuje Sanchez.
„Nekecej, ty vole," reaguje hned Zayn.
Naprosto bez nervů dopadnu zpátky na židli. Nemám nejmenší energii s nima trávit další čas. Zaženu chuť všem prostřelit lebku a vrátím se zpátky do reality. „Všechno proběhne podle plánu. Sanchezi, povedeš ji k tomu zkurvenýmu oltáři, aspoň jí řekneš, aby se připravila."
ČTEŠ
Born To Kill || Harry Styles
FanfictionKaždý ho znal jako zjizveného muže, jako někoho, kdo je nebezpečný, zlý, bezcitný a nezastaví se před ničím a nikým. Šéfoval mocnému gangu, kterého se všichni báli. Nebyl jediný člověk, který by o něm neřekl, že je zrozen k zabíjení. Přezdívali ho j...