Harry's point of view
„Takže si myslíš, že se tu zjevil, protože jsme mu chyběli, nebo jak to mám kurva chápat?!" prsknu po Malikovi, kterej sedí přede mnou a tváří se jako největší mistr světa. Nejradši bych mu jednu vrazil, aby se mu rozsvítilo a pochopil konečně vážnost situace, protože se tu můj zasranej strýc nezjevil jen tak. Něco za tím je a já to potřebuju co nejdřív zjistit.
„Podívej, já vím, že Alex není zrovna strejda roku, ale pořád je naše rodina, ne? Když jsme byli malí, tak se vzdal své role v podsvětí, bydlí někde na venkově se svojí ženou a jejich dětmi. Je neškodnej, ty vole," poví najednou, což je něco, co mě nasere ještě o dost víc. Nechápu, jak si může myslet, že je neškodnej.
„A kdo nás kurva učil připravovat pasti a sestavovat zbraně, hm? Na to už si do hajzlu zapomněl? Možná se vzdal svojí role v podsvětí, ale pořád je to zkurvysyn." Odmítám do píči věřit tomu, že přijel na tu zatracenou svatbu a aby poznal Rayu, i když ne...tomu, že chce poznat Rayu, bych i věřil. Určitě s ní něco plánuje. „Chce Rayu."
Zayn se napřímí v zádech jakmile vyslovím její jméno. Pořád do prdele nechápu, kdy se stihli tolik sblížit a nevím, jestli se mi to kurva líbí. „Není tak blbej, aby jí něco udělal. Každej snad není tak blbej jako Victor, aby si myslel, že když je ona modrý krve, tak oni budou automaticky taky, když si ji vezmou." Protočí očima za což bych ho nejradši prohodil zdí. „Navíc je o celý století starší než ona." Znechuceně si odfrkne.
„Myslim, že zrovna tohle by mu nevadilo. Podíval ses na ni vůbec, kurva?" Pozvednu obočí. „Víš co? Radši neodpovídej nebo bych tě musel zabít." Nechci vědět jestli na ni myslí i jinak než jako na svou kámošku.
„Je kurevsky divný vidět, když ti na někom záleží. Štěně tě dost změnila, co?" Ušklíbne se. Na jeho debilní otázku mu neodpovím, jen zamručím, načež se jeho úšklebek ještě zvětší. Pro svoje dobro už drží hubu, jen popadne do ruky pivo a napije se.
Je pravda, že mě dost změnila. Dlouhou dobu jsem si nic takovýho nechtěl přiznat, ale je to pravda, i já to vidím. Nevím ale jestli je to dobře nebo ne. Co se týče jí, dost jsem vyměknul, což pro ní dobře je, ale pro mě ne. Fotříkovi by se to rozhodně nelíbilo. Vždycky mě učil, jak je kurva důležitý mít od holek odstup, brát svou ženu jako svou služku a nic jinýho. On takhle bral mou matku, zahýbal jí s jinýma, bral to úplně normálně, ale já tohle kurva Raye udělat nemůžu. Nechci být jako on. Spal jsem s jinýma, jo, ale od tý doby co o všem ví, jsem s jinou nebyl, protože mi to kurva nepřijde správný. Jsem jako holka, do hajzlu.
„Můžeš z něj zkusit dostat, co tady kurva chce? Mně to neřekne, ale tobě by mohl." Vždy měl k tomuhle zmrdovi blíž než ke mně.
„Ty seš šéf." Přikývne a podívá se po servírce, která prochází kolem našeho stolu. „Zkusím zjistit co se dá, teď mě ale omluv." Mávne rukou někam za mě.
„Ještě včera jsi brečel jak máš zlomený srdce a teď jdeš ošukat jinou?"
„Pamatuješ, když jsme byly děti a chtěl jsi toho angličáka?" Pozvedne obočí a já kývnu. „Chtěl jsi ho snad rok a když jsi ho dostal, hrál sis s ním tak den a pak jsi ho hodil mezi ostatní hračky..." Znovu se odmlčí.
„Kurva můžeš se konečně dostat k jádru věci?"
„Rachel je pro mě ten angličák." Pokrčí rameny, zvedne se a popadne ze židle svojí bundu, načež mi věnuje úšklebek. „Užij si dneska to vybírání dortu." Zasměje se, načež stisknu skleničku v ruce. „Kurva, neumím si tě představit vybírat dort. Je to tak vtipný, že mě sere, že u toho nebudu. Pochcal bych se smíchy." Začne se smát jako největší kripl.
ČTEŠ
Born To Kill || Harry Styles
FanfictionKaždý ho znal jako zjizveného muže, jako někoho, kdo je nebezpečný, zlý, bezcitný a nezastaví se před ničím a nikým. Šéfoval mocnému gangu, kterého se všichni báli. Nebyl jediný člověk, který by o něm neřekl, že je zrozen k zabíjení. Přezdívali ho j...