Chapter 51

893 71 1
                                    

Raya's point of view

S povzdechem se usadím na baru v podniku, který Harry nazval jako zkurvený pajzl, kde mu platí za ochranu. Určitě to tady má normální jméno, jen je to prostě Harry. Za vidinou toho, že se dnes pořádně opiju, si objednám rovnou lahev tequilly a s tím pokračuju nahoru do VIP, kde na mě čeká Arianna, která mi pomáhala se na svatbu připravit. Dohodly jsme se, že se tu dnes potkáme, protože tu má Harry nějaký kšefty a já nechtěla jít domů sama. Původně jsem myslela, že někam zajdu se Zaynem, ale vzhledem k tomu, jak mě od sebe opět odstrkuje, to úplně neklapne.

Posadím se na vysokou židli u vysokého stolu. Jestli se dneska pořádně ztřískám, určitě odtud spadnu. Zajímalo by mě, kolik lidí si tu už rozbilo hubu, jak jsou ty židle vysoké. Podívám se na zrzku naproti mně, jak těká pohledem mezi mnou a flaškou, kterou jsem před ní flákla. „Ahoj," pozdravím ji.

„Ahoj, musím říct, že jsem nečekala, jak to moje pozvání do baru přijmeš takhle rychle. Upřímně jsem z toho dost zmatená, myslela jsem, že budeš celý dnešek jen s šéfem." Mávne rukou dozadu ke kožené pohovce, kde sedí Harry společně s nějakými dalšími členy jeho gangu a s pár dalšími vůdci ostatních gangů z okolí Palerma a Corleone.

„No, já v to spíš doufala, ale jelikož byla svatba dost narychlo, nedá se svítit. Jsou tu důležitější věci na řešení než to, abychom byli spolu." Pokrčím rameny jako kdyby mě to vůbec nesralo, ale pravdou je, že mi je to hodně líto. Šla jsem ale do toho s tím, že to teď bude hodně hektický. Bude to trvat pár týdnů, ale pak už snad bude klid a my budeme mít spoustu času jen sami na sebe.

„Jen abyste ten váš vztah neupozadili. Teď jste manželé, Rayo, musíte na vztahu hodně pracovat i tak."

„Já vím." Pousměju se, otáčejíc se k Harrymu. Jako kdyby kudrnáč vycítil můj pohled, se na mě hned zaměří svým živým okem. Sjede mě pohledem, aby se ujistil, že jsem v pořádku, což mě potěší. Usměju se na něj a pak se zase zaměřím na svou společnici. „A jak to máš vůbec ty, Ari? Máš někoho? Povídej, přeháněj."

„Mám přítele, ale už jsem ho nějakou dobu neviděla. Najednou se po něm slehla zem a já vůbec nevím, co s ním je, protože naposledy byl s Harrym v Americe." Prohrábne si své zrzavé vlasy. Cítím, jak mě cosi bodne u srdce. To, co se dělo v Americe nebylo rozhodně něco, k čemu bych se chtěla vracet. Z jejích slov mi začíná bejt trochu divně. „Mám pocit, že ho určitě znáš." Nakloní hlavu do strany, jak kdyby sledovala pozorně mojí reakci. Rozhodně se mi tahle debata přestává líbit a rozhodně z toho nemám dobrý pocit. „Je to Liam."

Na malej moment zapomenu i jak se dýchá. Nikdy jsem neměla úplně odvahu se Harryho zeptat co je s Liamem, ale něco mi říká, že mezi živými asi úplně nebude. Ne po tom, co Harryho zradil. „Ari, s tím bys měla zajít asi za Harrym."

„Byla jsem za ním, Rayo, a nejsem blbá. Vím, že se ho Harry zbavil, protože ho zradil. A víš ty co? Vlastně jsem ráda. Liam nebyl zrovna přítel roku." Pokrčí rameny a já na ni zůstanu jenom zírat neschopná jediného slova. Arianna na mě jen mrkne, natáhne se po flašce a nalije si do sklenky přiměřené množství alkoholu, který do sebe následně kopne.

Otevřu pusu, že něco řeknu, ale dřív, než to stačím, si k našemu stolu stoupne nějaká osoba. Pusu teda zase zavřu a podívám se na toho dotyčného, který si mě prohlíží možná až moc divně. U našeho stolu stojí vysoký mladý chlap v kvádru. V ruce drží skleničku s nazlátlou tekutinou s ledem. Jeho modré oči mě až svlékají pohledem, což mi rozhodně není příjemný. „Panebože, jsi to ty!" vyhrkne po mně najednou a teď jsem to já, kdo nakloní hlavu do strany, jak zatraceně zmatená jsem. „Ještě mi sakra řekni, že si mě nepoznala a já se urazím, Rayo!" vyhrkne znova a mně to v tu chvíli dojde.

Born To Kill || Harry StylesKde žijí příběhy. Začni objevovat