Chapter 49

1.2K 78 7
                                    

Vnímám onu svatební hudbu jen zřídka stejně jako všechny hosty, kteří si sem tam špitají, jak mi to sluší. Zaměřuju se pohledem pouze na Harryho, který se za pár chvil stane mým manželem. Na sobě má černý lesklý oblek, bílou košili, kterou nemá úplně dopnutou až ke krku, což je zatraceně sexy a elegantní zároveň. Dlouhé kudrnaté vlasy má rozpuštěné díky čemuž vypadá ještě líp. Sleduje mě živým okem jako kdyby se bál, že mu každou chvílí uteču, ale já mu oplácím pohled i úsměv a kráčím uličkou až k němu po boku Diega.

Pohledem na chvíli uhnu k Zaynovi, jenž mě sleduje s velkým úsměvem, který mu taktéž oplatím. Kývne na mě hlavou jako kdyby mi říkal, že dělám dobře. Na sobě má černý oblek jen s tím rozdílem, že místo bílé košile má vínovou, ale i tak mu to sluší. Černé vlasy má pečlivě načesané nahoru a vousy si dokonce nechal upravit. Za mě můžu říct, že mu to dost sluší.

Očima pak uhnu k Chrisovi, jenž vypadá, že se každou chvílí rozbrečí, což doufám, že ne, protože pak bychom tu řvali oba. Stejně jako Zayn má na sobě černý oblek, ale košili má modrou. Nevím, jestli se ti dva takhle domluvili, ale líbí se mi to.

Vrátím pohled zpět k Harrymu a než se naději, stojím u něj a Diego podává mou ruku Harrymu. Jakmile do sebe naše dlaně zapadnou, projede mnou elektřina, jenž skončí v mém žaludku. Nevím, jestli to cítil stejně, ale soudě podle pohledu, který mi věnuje, bych si i dovolila říct, že jo. S jeho pomocí vyjdu pár schůdků a ocitnu se mu tváří v tvář. Kousnu se do rtu, abych udržela ty zatracené slzy dojetí na místě. Nečekala bych, že to někdy budu tolik prožívat, ale no, je to tak.

„Vážení svatebčané, sešli jsme se tu dnes, abychom spojili tento pár ve svazku manželském," začne oddávající se svým proslovem. Čekala jsem, jak tu budu skoro nervozitou omdlévat, ale stačí jeden pohled na Harryho krásnou tvář a nervozita je tatam. „Ptám se tedy tebe, Harry Edwarde Stylesi, jestli si tady a teď a bereš ze své vůle Rayu Maríu Falcone za svou manželku?"

Harry ode mě ani jednou neuhne pohledem, celou dobu se na mě dívá a pak vyřkne ta slovíčka: „Ano, beru." A mně se opět nahrnou slzy do očí.

„Ptám se tedy tebe, Rayo Marío Falcone, jestli si tady a teď bereš ze své vůle Harryho Edwarda Stylese za svého manžela?"

Moje srdce se okamžitě rozbuší, ale pak prostě naprosto v klidu pronesu: „Ano, beru." A přísahám, že po těchto slovíčkách se Harrymu v zeleném oku zaleskne slza, kterou ale rychle rozmrká.

„Teď vás poprosím, abyste si vyměnily svatební prsteny." Pobídne nás, načež k Harrymu přistoupí Zayn. Harry si od něj vezme prstýnek a pak se otočí zpět ke mně, chytí mou levou ruku do své a k zásnubnímu prstýnku mi navleče ten snubní s jeho iniciály. Celou dobu se nemůžu přestat usmívat. Ke mně přistoupí pro změnu Chris, jenž mi podá prstýnek. Převezmu si ho od něj a natočím se zpět k Harrymu. Chytím jeho levou ruku do své a na prsteníček mu rozklepanými prsty navleču zlatý prsten s mými iniciály. „A teď si dejte první manželský polibek."

Harry si mě po těchto slovech chytí za tváře a přitáhne si mě k sobě do polibku. Spojím ruce za jeho krkem, přitahujíc si ho blíž k sobě. Slyším ještě něco říkat oddávajícího a pak slyším lidi, kteří začnou tleskat, ale moc jim nevěnuji pozornost, protože tu má jedině tenhle kudrnáč, který se stal mým manželem.

„Teď jsi jen moje, lásko," zašeptá mi Harry do rtů a pak se ode mě odtáhne, dívajíc se mi do očí. Neodolám a ještě se k němu jednou nahnu a políbím ho, pak se od něj odtáhnu s úsměvem od ucha k uchu. Zavěsím se mu do rámě a spolu se otočíme na všechny ty lidi. Velkou součást hostů tvoří Harryho lidé z gangu a ten zbytek jsou bossové gangů, se kterými má Harry uzavřené příměří. Jelikož je tohle hodně očekávaná svatba, mělo tu být daleko víc hostů, ale vzhledem k okolnostem to nešlo a já jsem vlastně ráda. Spíš než náš den by to byl ten jejich, je mi naprosto jasné, že by nás nenechali moc v klidu a hned by chtěli řešit mafiánské věci. I tak se tomu určitě nevyhneme, ale aspoň to bude v menším měřítku. Smutné je ale to, že z našich rodin je tu pro každého z nás jen jeden člověk.

Born To Kill || Harry StylesKde žijí příběhy. Začni objevovat