Zayn's point of view.
S cigaretou v držce poslouchám Harryho, kterej nám vysvětluje plán. Nezajímají mě ale zkurvený podrobnosti. Potřebuju jen vědět, co je moje práce, a kdy tomu zmrdovi můžu zakroutit krkem, ale je mi kurva nanejvýš jasný, že se k němu ani nedostanu. Harry chce, abych ho přenechal jemu. Vzal mu daleko víc než mně, nebo snad štěněti, a vím, že se pomstí i za nás. Chci ho vidět mrtvýho, abych se ujistil, že není možnost, jak by to přežil, mu klidně ufiknu hlavu. Zničil už tolik životů, že si nic jinýho nezaslouží.
Uhnu očima k Chrisovi, kterej se celkem osvědčil a fakt, že je údajně nejlepší hacker si zaslouží. Dost pomohl v hledání zrádců, díky němu víme, koho jsme sem měli zavolat a nebát se, že je někdo další zkurvená krysa. Zatím nikoho nenašel a kurevsky doufám, že ani nenajde.
„Malik a Falcone jdou se mnou," řekne Harry a jakmile zaznamenám svoje jméno, začnu vnímat. „budu potřebovat aspoň dvacet lidí různě po vejškách, aby nás kryli." Ukáže na mapě na nějaký budovy v okolí. Hned se mu přihlásí několik lidí, kteří dostanou zelenou a tak pokračuje: „ostatní je obklíčí," řekne a ukáže na mapu kudy jdou ostatní.
A teď se ke slovu dostává to sombrero Sanchez: „Je možný, že si Victor zavolá posily, takže vás moji lidé budou ještě krýt. Taky jsou v pohotovosti dva vrtulníky, takže máme pokrytý i vzdušný prostor."
„Zachraňujeme obyčejnou holku, nebo královnu zasraný Británie?" ozve se někde z davu.
„Jestli ti to kurva přijde směšný, tak tu nemáš do píči co dělat!" zařve Harry a jako vždy - ztrácí totálně nervy. „Nebudu vám koňským mozkům vysvětlovat pořád dokola, jak je ta holka důležitá!"
„Proč? Protože je modrý krve?" ozve se opět nějakej kokot.
Protočím očima a v tu chvíli do mě Chris strčí. „Jak to o ní ví?" zeptá se. Málem mi vypadne cigáro, jak mě tím dostane. Celou dobu jsem myslel, že to neví ani on.
Přimhouřím na mladýho oči. „Jak ty to víš?"
„Vím to odjakživa. Všichni z rodu Falconeových jsme tak trochu modrý krve, ale Raya to vyhrála." Pokrčí rameny a já ho málem sežeru, protože jsem z toho akorát víc v hajzlu a absolutně to nechápu.
„To je nějaká loterie, nebo kurva co?"
„Moje sestry si nevzaly nikoho z rodiny zakladatelů, oukej? A jelikož ani já nemám přislíbenýho nikoho z rodiny zakladatelů, tak máme smůlu. Bossem všech bossů se staneš jen tehdy, pokud máš modrou krev, no a Harry i Raya ji mají. Když se vezmou, udělá je to oba kurevsky nejmocnější. Boss bossů je nejvyšší pozice. Jednoduchá matika."
„Jednoduchá matika?" Rozhodím rukama. „Ty vole, já to pořád nechápu."
„Dio mio."
„Já ti seru na nějakýho dia, řekni mi, jak je vole možný, že je to...možný!"
Malej Einstein si prohrábne vlasy a zatváří se jak mamina, co má úplně vypatlaný děcko. „Raya je něco jako princezna podsvětí a Harry princ podsvětí. Oukej? Tihle dva jsou potomci zakladatelů úplně prvních gangů. Díky tomu jsou něco víc." Podívá se na mě zoufalým pohledem a když kývnu, že rozumím, pokračuje: „Existuje smlouva, která je podepsaná našimi rodiči, kde se píše, že si Raya ve svých osmnácti letech vezme Harryho. A jelikož tahle smlouva říká i to, že je Raya dědička otcova gangu, je to kurevsky výhodný. Takže až se vezmou, vznikne impérium jako kráva, kdy se rovnou zrodí nová pozice, kterou zaujme tvůj šéf."
„Hm." Uznale pokývám hlavou. Teď se Stylesovi nedivím, že se štěněte nechce vzdát, měl by se k ní ale začít chovat normálně, nebo od něj uteče asi podobně jako od Victora. „Počkej, takže když si Rayu vezme Victor, na tuhle pozici může zapomenout?"
ČTEŠ
Born To Kill || Harry Styles
FanfictionKaždý ho znal jako zjizveného muže, jako někoho, kdo je nebezpečný, zlý, bezcitný a nezastaví se před ničím a nikým. Šéfoval mocnému gangu, kterého se všichni báli. Nebyl jediný člověk, který by o něm neřekl, že je zrozen k zabíjení. Přezdívali ho j...