Chapter 23

1.4K 78 4
                                    

Matka mě vždy učila pokory k mužům jako je Harry. Říkávala, že jsou to mocní muži a není radno si s nimi zahrávat. Chtěla, abych se chovala slušně a klidila se jim z cesty. Chápala jsem to. Než jsem ovšem potkala Victora a než mi otec otevřel oči. Otec byl jasný důkaz toho, že to nemá smysl a Victor mi vždy tvrdil, že nemám mít pokoru k nikomu než k sobě a samozřejmě k němu, protože byl nejenom můj šéf, ale i přítel. Snažila jsem se mu moc nestát v cestě a dělat všechno, co chtěl, ale i tak jsem hodně hřešila na to, že by mi nikdy neublížil a často jsem využívala toho, že jsem jeho přítelkyně a dělala jsem problémy.

A teď, když mě Harry unesl a chce, abych ho poslouchala, mám to prostě na háku. Bojím se ho a i když se sem tam snažím ho poslechnout a neprovokovat ho, hlavně kvůli tomu, jak mi vyhrožoval, že zabije mého bratra, abych si uvědomila své místo, jenže já na to občas zapomenu a vyjedu po něm. S ním to ani jinak nejde, protože dělá všechno, co mě hrozně nasere a já tak nemůžu jednat jinak než po něm řvát a neposlouchat ho.

No, jenomže teď, když ho vidím stát na stupínku, jak promlouvá ke všem svým lidem, mi dochází, kdo je tento člověk. Je šéfem nejmocnějšího gangu na území Sicílie. Ani můj otec není tak mocný jako on. Myslela jsem si, že má Harry málo členů gangu, ale ve skutečnosti jich je snad přes sto. Věděla jsem a i jsem viděla, že jich je víc, ale tak nějak jsem měla za to, že jich je jen pět - Harry, Louis, Zayn, Liam a Niall. Nevím proč jsem si to myslela. Nejspíš za to může to, že jsem s nimi byla celou dobu.

Sleduji, jak Harry rozhodí rukama a ukáže tak na všechny členy jeho gangu. Ramenem se opřu o sloup, přičemž můj pohled zachytí mého dobrého přítele z dřívější doby. I on se na mě podívá a hned se ke mně vydá s velkým úsměvem. Od té doby, co ho Harry zbil, jsem ho neviděla a nějak jsem nesebrala odvahu se Harryho zeptat, co se s ním stalo. Bála jsem se nejhoršího a asi pro mě bylo lepší žít v nevědomosti, ale teď, když ho vidím, bych si nejradši vrazila pěstí. Elliott ke mně dojde a hned mě stáhne do objetí, které mu nadšeně opětuji a jakmile se od sebe odtáhneme, stoupne si vedle mě a oba mlčíme a posloucháme Harryho.

„Musíme se připravit na to nejhorší!" zakřičí Harry a já se narovnám v zádech a doufám, že to neřekne. „Hrozí válka gangů!" Řekne a já si promnu obličej. Přesně tohohle jsem se neskutečně bála a doufala jsem, že se nic z toho nestane. „Victor Wals s jeho gangem Magpies. Caleb Iglesias s jeho gangem Lupi. A samozřejmě Ricardo Falcone a jeho gang Vipera. Ti všichni nám dělají problémy." Rozhodí rukama a já se zamračím. „Naštěstí pro nás ale máme velkej triumf v rukávu!" vykřikne a všichni zapískají. Harry se ušklíbne a ukáže rukou na mě přičemž se na mě snad všichni podívají. Cítím, jak se mi celé tělo orosí potem, jak je mi nepříjemné, že na mě všichni čumí.

„Není to Falconeho dcera?" Zaslechnu blízko vedle sebe a hned protočím očima a je mi opravdu jedno co na to poví Harry.

„Nevím, jestli vám je to dost jasný, ale nemám absolutně žádnou zasranou moc!" vykřiknu, jak si všichni kolem začnou šeptat. Mám už plný zuby toho, jak mě Harry pořád vidí jako nějakou možnost mě využít proti Victorovi. Možná mě tak využije na vykradení kasina mého otce, ale to je všechno. Řekl mi sice, že chce s mou pomocí svrhnout Victora, ale něco se mi na tom nezdá. Něco mi na tom všem nesedí, jen ještě nevím co, ale rozhodně to mám v plánu zjistit.

„Jenže teď se tady objevil někdo novej a my všichni musíme zůstat bdělí. Několik z vás pošlu ven mezi lidi, abyste to zjistili! Musíte být všichni v pozoru a nikdo, kdo to nemá do hajzlu dovolený, se nebude kurva zdržovat jinde než na našem území, je to kurva dost jasný?!" zakřičí a všichni členi jeho gangu sborově souhlasí. Prohrábnu si vlasy směrem dozadu a otočím pohled na Elliotta, jenž položí ruku na mé rameno.

Born To Kill || Harry StylesKde žijí příběhy. Začni objevovat