Chapter 8

1.5K 91 2
                                    

Sáhnu si na krk, jak si vzpomenu na to, jak mě otec škrtil. Bylo to šílené. Nikdy jsem ho neviděla tolik zuřit, ale nedivila jsem se mu. V jednu chvíli jsem si přála, aby mě zabil. Nechtěla jsem žít s tím, že kvůli mému rozhodnutí zemřely mé sestry a má matka. Z naší velké rodiny jsme zbyly jen čtyři. Já, Chris, náš otec a maličká Becky. O té maličké nevím vůbec nic. Teď by jí měly být dva roky, možná už skoro tři. Ten čas tak šíleně letí až to nemůže být možné.

Hned po té noci jsem se sebrala a utekla. Nechtěla jsem, opravdu ne. Chtěla jsem za každou cenu najít toho, kdo to udělal, a zabít ho, pomstít svou rodinu, ale musela jsem jít pryč. Otec dal jasně najevo, že mě nechce už nikdy víc vidět. Sbalila jsem si jen ty nejdůležitější věci a utekla jsem. Věděla jsem, že to tak bude lepší. Otec mi to nikdy neodpustí a vždy mi to bude dávat za vinu.

Můj pohled spadne na Stylese, který se zvedne na dlouhé nohy a natáhne se po mně, aby mě zvedl na nohy. Jakmile si stoupnu, natočí mě k východu letadla a strčí mi do zad, čímž mi dá najevo, že se mám hýbat. Poslušně z letadla vystoupím a hned se kolem sebe rozhlédnu, ale nevidím nic kromě letadla, kterým jsme přiletěli. Nějak jsem doufala, že Chrise naložili do jiného letadla a já ho uvidím. Mám o něj hrozný strach. Nedokážu si ani představit, co bych bez něj dělala. Jeho ztráta by mě zničila.

Mou pozornost upoutají dvě auta, která sem míří. Styles stiskne mé nadloktí, jak se snažím nahlédnout za letadlo, jestli třeba není další letadlo tam a vystoupí z něj můj bráška. Nemám ani nejmenší tušení, o co Stylesovi jde, ale dobrý pocit z něj zrovna nemám. Musím vědět, co se děje a kde je ksakru můj bratr. 

Auta zastaví před námi a z obou vylezou nějací starší muži. Styles mě ihned donutí nasednout na zadní sedačky jednoho z Jeepů. Sednu si a věnuju mu naštvaný pohled, jak se mnou zachází, on si z toho však nic nedělá a zabouchne dveře. Obejde auto a sedne si za volant, přičemž si ke mně na zadní sedačky sedne mladý muž se snědou pletí. Prohlédnu si jeho potetované ruce a pomalu vyjedu pohledem k jeho obličeji. Dívá se na mě čokoládovýma očima, ze kterých nejde nic vyčíst. Drží si dokonalou chladnou masku. Všimnu si jizvy, která se mu táhne nad okem přes obočí a končí mu u černých vlasů, které má pečlivě upravené. Rty má stáhnuté do tenké linky, což značí, že je naštvaný i přesto, že to v jeho očích nejde vůbec znát. 

„Z tebe Victor tak šílí, jo?" promluví na mě hrubým hlasem, sjíždějíc mě očima. Zastaví se pohledem na mém hrudníku, načež se nervózně ošiju. „Hele, Harry, mohl bych si ji na noc půjčit?" zeptá se kudrnáče, ale celou dobu se dívá na mě s úchylným úšklebkem, který mu pohrává na obličeji. 

„Nech si zajít chuť, Zayne," odpoví mu Styles, dívajíc se na něj do zpětného zrcátka. Zayn se jen ušklíbne a vyndá si z kapsy své kožené bundy mobil a začne se věnovat jemu. Odvrátím od něj pohled na kudrnáče, který se na mě podívá skrz zpětné zrcátko jako na Zayna a zamračí se. Ihned od něj pohled stočím ven z okna auta. Styles nastartuje auto a vyjede na cestu někam neznámo kam. 

Dívám se celou dobu z okna a přemýšlím o různých teoriích, co se mnou asi chtějí dělat. Jestli mě chtějí využít proti otci, mají smůlu, unesli jeho špatné děcko. Jestli mě chtějí využít proti Victorovi, pak mají tu správnou osobu, ale nevím, k čemu přesně by mě chtěli využít. Přijde mi to trochu zvláštní, protože jestli jsou se Stylesem bratři, pak je sakra divné, že by šel proti němu a unesl mě. Ale asi všichni sourozenci mezi sebou nemají takový vztah jako já a Chris. 

Musím přemýšlet nad Stylesovo slovy kdy tvrdil, že Victor ví, co jsem zač, a proto mě chce za každou cenu za ženu. Dost možná se rozhodl své impérium rozšířit a já jsem jen jeho možnost, jak na to, protože kdyby si mě vzal a zabil mého otce, získal by jeho trůn v Palermu. 

Born To Kill || Harry StylesKde žijí příběhy. Začni objevovat