Familia ante omnia - rodina především 🖤
Dneska pro vás mám edit Rayi a Chrise 🖤 Miluju tohle sourozenecký duo 😭🖤
Raya's point of view.
Ze všech sil se snažím něco vymyslet, ale mám pocit, že se mi všechny nápady vykouřily z hlavy. Nenapadá mě nic dobrého, odtud prostě není úniku. Bojím se, že si ho nakonec budu muset vzít, protože se odtud nedostanu. Navíc drží malou Becky a cokoliv, co bych udělala, by jí mohlo uškodit a to nemůžu dopustit. Její bezpečí je pro mě prioritou číslo jedna, proto mi nezbývá nic jiného než si toho šmejda vzít a vychovat ji sama, bohužel s ním, ale nedovolím mu, aby jí nějak ublížil. Takže to dělám pro ni, vezmu si ho jen kvůli tomu, abych ji zachránila a dala jí normální život.
Vydechnu všechen zadržovaný vzduch v plicích, když vstoupím do obývacího pokoje. Victor se na mě okamžitě podívá a s debilním úsměvem položí papírovou tašku s nápisem čínské restaurace na kuchyňskou linku. Nechal nám objednat oběd a i když s ním nechci být v jedné místnosti, tak umírám hlady a kvůli jídlu jsem ochotná jeho přítomnost na chvíli zvládnout. Přejdu k němu, načež mi podá plastovou krabičku. Vezmu si ji a v ten moment mě napadne, že si to sním prostě v ložnici.
„Budeš jíst tady," řekne ihned. „s námi." Pousměje se, jakmile zachytí můj nechápavý výraz.
„Jak s námi?" zeptám se. Můj pohled směřuje na příchozí Rue, která nese mojí malou neteř. Becky se podívá na mě a okamžitě se jí na tváři rozlije úsměv. Rue ji položí na zem a pak odtud odejde. Mě ale zajímá jen ta malá holčička, která jde mým směrem. Nechám jídlo jídlem a dřepnu si jakmile ke mně dojde. „Ahoj zlatíčko," pozdravím ji.
„Teto, ahoj," zašišlá a skočí mi do náruče. Se smíchem ji k sobě přivinu. Právě teď jsem šťastná a to jen díky ní. Musím kvůli téhle malé zůstat silná a udělat všechno, aby byla v bezpečí. Nelíbí se mi ani trochu, že by měla vyrůstat s Victorem, ale asi nemáme ani jedna na výběr. I tak ale doufám, že nás Harry se Zaynem obě najdou dřív než si ho budu muset vzít.
„Vidíš, zlato? Nejsem hajzl, za kterýho mě máš," ozve se Victor čímž nám tuhle chvilku zničí. Becky se ode mě odtáhne a zabodne své hnědé oči do Victora. Sjede ho pohledem a po chvilce vrátí pohled zpátky ke mně. Vypadá vyděšeně, ale nakonec se na mě usměje a odcupitá k televizi.
Zvednu se, dívajíc se na něj. „Prosím, slib mi, že jí neublížíš." Nevím, co bych dělala, kdyby se Becky něco stalo. Další ztrátu blízkého člověka bych už nezvládla.
Victor ke mně přistoupí. „Neublížím jí," řekne a položí mi ruku na tvář. Vypadá, že to myslí vážně. Pousměju se a když mu chci poděkovat, dodá: „když se budeš chovat slušně a vezmeš si mě bez zbytečných scén."
ČTEŠ
Born To Kill || Harry Styles
FanfictionKaždý ho znal jako zjizveného muže, jako někoho, kdo je nebezpečný, zlý, bezcitný a nezastaví se před ničím a nikým. Šéfoval mocnému gangu, kterého se všichni báli. Nebyl jediný člověk, který by o něm neřekl, že je zrozen k zabíjení. Přezdívali ho j...