Tenhle edit naprosto miluju 😁😁 #zaya? 🥹
****
Harry's point of view.
Asi jsem měl její reakci čekat, ale kurva, neskutečně mě tím nasrala. Dělá, jak kdybychom se měli zejtra brát. Nejvíc mě ale překvapila tím, jak řekla, že nejsem schopnej lásky, ne snad proto, že by to nebyla pravda, ale proto, že to konečně pochopila. U mě se ničeho takového nedočká. Nikdy se k něčemu, jako je láska, nesnížím. Láska není cit, ale jen zkurvená výmluva pro lidi, aby něčím omluvili svoje kokotský chování. Tím to pro mě hasne.
Zapálím si snad už desátý cigáro. Jenom ona mě dokáže takhle solidně nasrat. Kdybych věděl, že bude takhle temperamentní, tak se na to všechno vyseru. Ušetřil bych si neskutečně moc nervů. Jenže na tohle už je kurevsky pozdě.
„Máš tohle zapotřebí?" Ozve se Francesca vedle mě, která mě už taky dost sere. Kdybych její pomoc nepotřeboval, vysral bych se i na ní. Dokáže bejt tak kurevsky vlezlá, až by se to dalo pokládat za nemoc, ale v posteli je kurva dobrá. To je asi taky ten jedinej důvod, proč ji toleruju.
„Nestarej se," zavrčím po ní. Doufám, že si teď hodně dobře rozmyslí, jestli něco řekne. S ní Rayu rozhodně probírat nebudu. Vidím, jak jí dělá radost ten fakt, že jsme se pohádali kvůli ní. Ze začátku jsem trochu doufal, jak se tyhle dvě sblíží a Francesca jí naučí nějaký svoje triky, ale kurevsky jsem se spletl.
„Harry, ta holka není dobrá ani pro sebe, natož pro tebe," povzdechne si, ruku pokládajíc na moje stehno.
Zamračím se. „Pro svoje vlastní dobro drž hubu!" Zařvu po ní a ruku jí vrátím zpátky na řadičku. Nemám nervy tady ještě řešit jí a její debilní kecy.
Po x letech konečně zastaví toho svého vehikla u baru s názvem La Riviera. Vystoupím z auta, zahazujíc vajgl na zem. Aniž bych čekal na tu pindu, vydám se k hlídači, jenž stojí u dveří od baru. Podívá se na mě s úšklebek, naštěstí ale nic pro své dobro neříká. Vejdu do klubu v závěsu s Francescou. Jestli jsem někdy něčeho litoval tak toho, že jsem sem šel s ní.
Stoupnu si k baru, rozhlížejíc se kolem sebe. Sleduju tanečnici u tyče, jenž právě odhazuje podprsenku a ukáže tak všem svoje kozy. Nadrženci kolem mě hned začnou pískat a házet jí na podium prachy. Bez zájmu se otočím k barmance, která se na mě pousměje.
„Jestli to není samotný Harry Styles!" vyhrkne. „Co si dáš, krasavče?" Skousne si spodní ret, kde má píchnutej piercing podobně jako v obočí a v obou bradavkách, které se jí rýsují pod bílým tričkem.
„Dej mi to, co vždycky," odpovím jednoduše.
„Vždycky tak stručnej," rýpne si. Zavrtím hlavou, sledujíc ji, jak mi naleje do skleničky panáka vodky. Přišoupne ho ke mně a já ho do sebe celej kopnu. „Slyšela jsem, že máš holku," začne a já přísahám, že mě to nasere ještě víc. Zrovna dneska o ní už nechci nic slyšet.
ČTEŠ
Born To Kill || Harry Styles
FanficKaždý ho znal jako zjizveného muže, jako někoho, kdo je nebezpečný, zlý, bezcitný a nezastaví se před ničím a nikým. Šéfoval mocnému gangu, kterého se všichni báli. Nebyl jediný člověk, který by o něm neřekl, že je zrozen k zabíjení. Přezdívali ho j...