Part 13💫

1.5K 379 14
                                    


"قانون بازی اینه که....."

یکی از بطری های مشروب که خالی به نظر میرسید رو وسط میزی که هر سه نفر دورش نشسته بودند جاسازی کرد و قانون بازی رو اینجوری شرح داد.

"اسپین باتل بازی میکنیم... با این تفاوت که هر کسی که بطری به سمتش چرخید باید کاری انجام بده که که اون پسر... تحریک بشه و اگر توی سه دقیقه نتونست تحریکش کنه...یعنی باخته و دوباره بطری رو میچرخونیم که نفر بعدی نوبتش بشه وامتحان کنه."

چانیول که حالا روی مبل کمی به عقب لم داده بود و پاشو روی میز گذاشته بود، جوری اون کلمات رو خونسرد به زبون میاورد انگار یه بازی روزمره کاملا عادی رو داره

توضیح میده و جوری بکهیون رو جلوه میداد انگار اون پسر فقط یه هرزست و میشه به عنوان یه وسیله ی بازی ازش استفاده کرد!

"پسر!!!! خوشم اومد !!!  میتونم قسم بخورم جوری تحریکش کنم که برای دیکم التماس کنه"

کانگمین که حالا بعد از شنیده قانون حسابی هیجان زده شده بود گفت و خندید.

" سه دقیقه یکم کم نیست یول؟"

جانگسو که بنظر نمیومد به اندازه کانگمین هیجان زده باشه پرسید.

"فکر اونجاشم کردم...من یه داروی تحریک کننده جنسی توی نوشیدنیش میریزم...اون دارو کاری میکنه که مقاومتشو از دست بده..."

همینطور که سیگار بعدیشو روشن میکرد و کنار لبش میزاشت گفت.

"عجب فکر خفنی!!"

کانگمین ادامه داد "اونوقت کسی که ببره جایزش چیه یول؟"

با اینکه خودش میتونست جواب چانیول رو حدس بزنه ولی با این وجود برای اطمینان  پرسید و پوزخندی زد.

"اونوقت برنده اجازه داره ببرتش توی اتاقش و هر کاری دوست داره باهاش انجام بده....در ضمن!...موقعی که دارید با لمس کردن تحریکش میکنید... نمیتونید لباساشو در بیارید!...فقط بوسیدن و لمس کردن بدنش از روی لباس اجازست!...این یکی از قانون های بازیه"

همینطور که این کلمات رو به زبون میاورد به جلو خم شد و با فشار دادن سیگارش زیر پاش، خاموشش کرد.


.....................................



"اگه توش سم ریخته باشی چی؟"

بکهیون از اینکه چاینول بدون مقدمه توی آشپزخونه اومده بود و ازش میخواست یه لیوان مشروبو بالا بزنه تعجب کرده بود و میتونست قسم بخوره اون یه چیزی توی نوشیدنی ریخته!

Ruthless Savior Where stories live. Discover now