¡𝙼𝚒𝚔𝚎𝚢!

5.8K 225 152
                                    

Uyarılar:
¡Fluffy!
!Romance¡

***

"Gök gürültüsü bir kere daha çarptı ve Tanrı öfkesini insanlığa yöneltti. Bencil insanlar öfkelendirdikleri Tanrı'dan kaçmaya başladığında içten ve masum olanlar yere diz çökerek af dilediler. İştr Tanrı onları affetmişti, fakat Lucifer bundan hoşlanmadı. O hepsinin cehennemde, ondan alt kademede olmasını istiyordu. -" demiştin ki horultu sesiyle sözün kesildi.

Elindeki fantastik kitabı kapatıp başını yana çevirdin. Mikey uyuya kalmıştı. Gece gök gürültüsü çok fazlaydı ve siz uyuyamamıştınız, bu yüzden ikinize kitap okumaya karar vermiştin. Mikey ise yanağını omzuna yaslayıp seni dinliyordu ta ki uyuya kalana kadar...

Kalkıp düzgünce yatırdın onu. Başının altına yastık, üstüne örtü örttükten sonra eğilip burnunu öptün. O senin küçük bebeğindi.

Kalkmak için yöneldiğinde bileğine yapışan el seni koltuğa fırlatmış, kendini Mikey'in altında bulmana sebep olmuştu. Yanakların kızarırken hala okul kıyafetlerinle olduğuna küfür ettin. (Hayır okul kıyafetleriyle uyumuyoruz. Sadece gök gürültüsü yüzünden uyuyamayacağımızı bildiğimiz için değiştirmeyi sonraya bıraktık.)

Bir el eteğini indirdi. Ardından gömleğine ulaşıp çıkardı. Sadece iç çamaşırlarınla karşısında kaldığında Mikey kendini bırakıp kucağında uyumaya devam etti. Pekala bunu beklemiyordun.

Göğsünde uyuyan minik bebeğin saçlarındaki tokayı açtın. Şimdi daha rahat uyuyabilirdi. Bir elinle ona sarılırken diğer elinle saçlarını okşadın.

Anne olmak tek ihtiyacın bebeğe sahip olmaktı ve ne tuhaftır ki bir bebeğe sahiptin! Mikey ne güne duruyordu ki?

𝗧𝗼𝗸𝘆𝗼 𝗥𝗲𝘃𝗲𝗻𝗴𝗲𝗿𝘀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin