!𝚃𝚎𝚙𝚔𝚒/(5)¡

3.1K 139 150
                                    


Tepki: Sağır okuyucu

İsteyen: ecriingunes

Karakterler: Mikey, Draken, Baji, Mitsuya, Chifuyu, Ran.

***

Manjiro Sano:

Sağır olman Mikey'nin umrunda değil. O hala seni çok seviyor. Senin için aldığı dorayakileri mutfakta hazırlarken mutlu mutlu mırıldanıyor. Gözleri salonda film izleyen sana kayınca kocaman gülümsedi. "Oh~ Benim aşkım dünyanın en güzeli~" Kendi kendine konuşuktan sonra sana seslendi. "Aşkım! Senin için biraz Dorayaki hazırla-" duraksadı genç çocuk. Dişlerini sıkıp kendine küfür etti.

Senin duyamadığın aklından çıkmıştı. Tabağı önünüzdeki masaya koyup seni kolları arasına çekti. Kolların anında ona dolanırken başın göğsüne yaslandı.

Mikey seni sıkıca ve sahiplenici şekilde tutup kendisine bastırdı. "Seni her zaman koruyacağım aşkım. Kimse sana ulaşamayacak, seninle alay edemeyecek." Duymayacağını bilse de fısıldadı. Sözleri daha çok yemindi...

***

Ryuguji Ken:

Draken sana karşı normalden daha koruyucu. Duyamadığın için hayatta eksiyle başladığını düşünüyor ve sana bütün sevgisini, dikkatini, otoritesini vererek bunu eşitlemeye karar verdi. Bütün gün seni bekliyor.

Bazen Toman toplantılarını bile senin için pas geçiyor. Tatlı kız arkadaşı olarak sen ne istiyorsan onu yapacaktı. Tıpkı okuldan sonra el ele yürümek istemeni yaptığı gibi. Yolda el ele ilerliyordunuz.

Bir süre Draken'in elini bırakıp telefonunu ve bir kulaklık çıkardın. Kulaklığı telefona takıp birisini kendine diğerini Draken'e taktın. Sana kafa karışıklığıyla baktı. Yeni yeni öğrendiği el işaretleriyle sana konuştu. "İyi de sen duyamıyorsun neden taktın?"

Gülümseyerek baktın. El işaretleriyle karşılık verirken heyecandan parlayan gözlerinle onu tekrar aşık ettin. "Filmlerde çok romantik duruyor. Ben dinleyemesem de sen benim yerime dene olur mu?"

Draken o an küçücük oldu. Hıçkıra hıçkıra ağlamak istedi. Bu kirli dünyada senin gibi kalbi tertemiz bir meleğin hareketlerinin kısıtlanması haksızlıktı ona göre. Saçlarını öpüp sıkıca sarıldı....

𝗧𝗼𝗸𝘆𝗼 𝗥𝗲𝘃𝗲𝗻𝗴𝗲𝗿𝘀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin