!𝚃𝚎𝚙𝚔𝚒/(2)¡

3.9K 109 57
                                    


Duyuru1: Ben böyle arada tepki almaya başlamaya karar verdim ama tepki kitabına dönmeyecek kitap. Arada sırada tepki alıcam. Ayrıca istek karakter one-shotları alıcam ama böyle ikili, üçlü ilişkiler almayacağım. Bence öyle karakterlerin aşkı tam olarak yansıtılamıyor. Tek tek yazmaya devam edeceğim.

Duyuru2: İstek tepki verirken istediğiniz karakterleri söylemeyi unutmayın.<31

İsteyen: 5xXdreamxX5

***

Shinichiro:

Kafasını kaşıyıp sana baktı. O destekleyici bir abi bu yüzden sana pek kızmazdı. Sadece yanlış şeyler yapmanı istemezdi.

'Yanlış anlama beni ama emin misin? Senş yargılamıyorum sadece sonucun yanlış şeyler yaşamanı istemiyorum.'

Mikey:

Yediği dorayaki boğazında kaldı. Az daha boğuluyordu. Bir süre şaşkınlıkla sana baktı. "Ciddi misin?" ardından güven verici şekilde gülümsedi. "Bu sorun değil! Birisi eğer seninle dalga geçerse hepsini döverim."

O en iyi abi...

Draken:

Burnunu buruşturup kaşlarını çattı. "Ha?!" Ciddi olduğunu fark ettiğinde iç çekti. "Ne yaparsan yap sadece başını belaya sokma." Umursamaz gibi görünse de sana değer veriyordu...

Souya:

Her zamanki çatık kaşlarıyla sana baktı. Ensesini kaşıyıp sinirli soluk aldı. "Bunun beni ilgilendirdiğini düşünmüyorum. Senin hayatına karışacak değilim."

Nahoya:

Sırıtan suratıyla sana bakıp güldü. "Anlamadım." Ardından daha açıklayıcı şekilde anlattığında düşündü. "Oh! Anladım." Gülümseyip konuştu. "Ne yaparsan arkandayım!"

O destekleyici abilerin en başında. Yanlış yapsan da doğru yapsan da senin arkanda...

Baji:

Biraz duraksadı. Sevdiği kediyi yere indirip yumruğunu avcuna vurdu. "Bu sevgilini pataklamayacağım anlamına gelmiyor." O en koruyucu abi ünvanına sahip...




𝗧𝗼𝗸𝘆𝗼 𝗥𝗲𝘃𝗲𝗻𝗴𝗲𝗿𝘀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin