¡𝙼𝚒𝚔𝚎𝚢/𝙰𝚗ェ𝚕𝚊𝚛(29)!

2.5K 146 65
                                    


Başlamadan önce bir duyuru yapmak istiyorum. Bir fantastik kitaba başladım. Bu kitabı gerçekten yazmak istiyorum ve eğer ki okuyup, yorum yapıp, bana fikir vererek destek olursanız çok mutlu olurum. Fantastik bir kitap olacak. Şimdiden teşekkürler.<333

***

Mikey'nin omzunda minik yanaklarının tombulluğuyla uyuyorsun. Sen, Mikey'nin biricik kızısın. Babanın öldürdüğü insanlardan habersiz yatağının altındaki canavarlardan onun kollarına sığındın. Üstündeki battaniyenle huzurlu bir uykudasın fakat Mikey tetikte.

Seni düşürmekten veya uyandırmaktan korkuyor. Olduğu yerde yaklaşık üç saattir kıpırdamadan duruyor. Gözleri etraftaki astlarına kayarken onlarında seni izlediğini fark ediyor.

Yalan yok Mikey kıskanç bir baba. Kaşlarını çatıp gözleriyle karşısındakileri uyarıyor fakat onlar aldırmıyor bile. Şu an senin güzelliğini izlemek için Tanrı'ya bile kafa tutabilirler.

Hafifçe minik gözlerin aralanıyor. İlk gördüğün şey Ran'ın suratı. Minik bir şekilde gülümseme sunuyorsum ona. Sadece ön iki dişin olması bunu daha da sevimli kılıyor.

Ran sana hafifçe el salladığında utanıp başını Mikey'nin omzuna gömüyorsun. Elin babanın göğsüne dokunurken hafifçe anlamsız şeyler mırıldanıyorsun.

Mikey uyandığını anlayıp sana bakıyor. "Günaydın ufaklık." Sessiz tonda söylemesini duyuyorsun.

Hafifçe başını kaldırıp Ran'a sunduğun gülümsemenin daha büyüğünü sunuyorsun babana. Ellerin Mikey'nin yanaklarını bulurken o da senin anlına ufak bir öpücük konduruyor.

Çalışanların hazırladığı kahvaltı için hep birlikte mutfağa geçerken sen herkese tek tek gülümsüyorsun. Sayende bugün kimse ölmeyecek...

***


𝗧𝗼𝗸𝘆𝗼 𝗥𝗲𝘃𝗲𝗻𝗴𝗲𝗿𝘀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin