¡𝙼𝚒𝚔𝚎𝚢/𝙰𝚗ェ𝚕𝚊𝚛(19)!

2.8K 160 41
                                    


***

"Ama sakın kapatma!" Yorganın altına girerken endişeyle konuştuğunda telefondan gelen gülme sesine karşılık vermedin.

Manjiro ile uzak mesafe ilişkisi yaşıyordunuz ve her zaman konuşurdunuz. Bu gün ise ailen evde değildi. Oturduğun yer ise pek iyi bir yer değildi.

Hem bu yüzden, hemde karanlıktan korktuğun için Manjiro'yu görüntülü aramıştın. Gece seni izlemesini istemiştin. Yorgana sıkıca sarılıp Manjiro'nun sana hediye ettiği ayıcığa sarıldın. Telefona dönük şekilde gözlerini kapatıp uykuya dalmayı bekledin.

Manjiro şu an bir toplantıdaydı. Toman toplantısı fakat gözleri sürekli sendeydi. Draken'in ne söylediğini dinlemiyordu bile. Önemli olan sendin.

Gözleri dikkatlice seni izliyor arada screenshot alıyordu. Uykuya dalınca daha çok izlemeye başladı seni.

Bir eli yanağında seni izliyordu gülümseyerek. Ona göre çok masum uyuyordun.

"Mikey-kun'a toplantının bittiğini söylemeli miyiz?" Takemichi'nin Chifuyu'ya fısıldamasını duymamıştı bile.

"Bırak kendi halinde kalsın."

Manjiro arkasına yaslanıp dorayakisini yerken gözleri hala sendeydi. Bir kaç screenshot daha alıp telefonu alarak kalktı.

Dışarı çıkarken yanında götürdü telefonu. Bu gece seni izlemek için arkadaşlarıyla planını iptal etmişti. Gözleri telefona kaydığında sevgiyle kıkırdadı. "Aşkım çok tatlı~"

Sabaha kadar sürekli olarak sessizce seni ve güzelliğini övdü. Sabah kalktığında ise kahvaltı yaparken seni izleyen Manjiro ile karşılaştın...

***

Çık hışımı gıttı. Dığır kırıktırlırı yıpıcım.

𝗧𝗼𝗸𝘆𝗼 𝗥𝗲𝘃𝗲𝗻𝗴𝗲𝗿𝘀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin