Bunu öylesine yazasım geldi.Tepki: Balkonda dışarıyı izlerken ayağımız kayıyor ve kucaklarına düşüyoruz.
Karakterler: Manjiro, Baji, Draken, Smiley, Ran ve Sanzu
***
Manjiro:
Elindeki dorayakiyi ağzına tıkıştırmaya çalışarak evine ilerliyordu Manjiro. Ne balkondaki sen onu, ne de aşağıdaki o seni fark etmişti.
Bir kaç adım atmıştı ki önündeki demirliklerden ellerin kaydı ve aşağı düştün. Çığlık atıp bir yerlerinin kırılmasına hazırlanmıştın ki birden hava kesildi.
"Aw! Ken-chin şuna bak! Tanrı bana bir melek yolladı!"
Heyecanlı heyecanlı konuşmasıyla gözlerini araladın. Tanımadığın bu çocuk seni tutmuştu. Gözleri sana döndüğünde sırıttı. "Ken-chin o benim olabilir mi?"
***
Draken:
Mikey ile atışıyordu her zamanki gibi. Sen ise kulaklığını takmış müzik dinliyordun balkon mermerine oturarak. Gözlerin kapanmış uyuya kalmak üzereydin.
Aşağıdan bir bağırış sesi geldiğinde irkilerek dengeni kaybettin. Herşey saniyeler içinde olurken çığlığın boğazına kaçmıştı.
Bir anda tutulduğunu hissetmenle kolların saniyesinde tanımadığın çocuğun boynuna dolandı.
"Ha?!" Draken sana şaşkın bakışlar atıp üstünü süzdü. Ardından gülüp kapına ilerledi. "Güzel pijama." Kapının önünde seni indirip Manjiro ile ilerlemeye başladı.
Son kez sana kısa bir bakış atıp dudağının kenarını yukarı kıvırdı. "Dikkat de yanlış kişilerin kucağına düşme."
***
Baji:
Sinirli sinirli ilerliyordu genç çocuk. Kisaki piçi yine ölmemişti ve buna deli oluyordu. "O piç! Tanrım sakinleşmem lazım!"