¡𝚃𝚎𝚙𝚔𝚒/(3.2)!

3.1K 142 139
                                    


Tepki: Balkonda dışarıyı izlerken ayağımız kayıyor ve kucaklarına düşüyoruz.

Karakterler: Hanma, Kazutora, Shinichiro, Wakasa

***

Hanma:

Sigara içmek için çıkmıştın balkona fakat aşağıdaki çocuk dikkatini çekmişti. mermerlere yaslanıp izlemeye başladın. Ardından sigaranı yakmak için doğrulmuştun ki ayağının altındaki oyuncak arabaya basıp çocuğun üstüne düştün.

Hanma sigarası ağzında derin nefes almıştı ki üstüne düşen kızla nefesi veremedi. Senin ağzındaki sigarayı fark ettiğinde uzanıp dudaklarının arasındaki sigaranın ateşiyle senin sigaranı yaktı.

Pis bir sırıtışla dumanını da suratına üfledi. Boştaki eliyle sigarayı ağzından çıkarıp güldü. "Oh! Küçük kızlar sigara içmemelidir. Yoksa ceza mı istiyorsun tatlı kız?"

İstiyor musun? Karşındaki yakışıklıdan ise evet...

***

Kazutora:

Kazutora mutsuzdu. Geçtiği yollarda beyni sulanıyordu. Düşündükçe boğuluyor, boğuldukça düşünüyordu.

Duraksayıp derin nefes aldığında balkonda karşıdaki ağaca uzanmaya çalışan seni fark etti. Düşeceğini anladığında bağırdı. "Hey! Düşeceksin!"

Fakat senin düşmene sebep oldu. Gözlerini panikle açıp düşeceğin yere koştu. Yakalayıp sıkıca tuttuğunda sende ona sarıldın. Deli gibi korkmuştun.

Kazutora kıpkırmızı kesilip sana baktı. "D-dikkat et!" Yere indirip gözlerini kaçırdı. Bir şey demeden uzaklaştı.

Arkasında şaşkın bir sen bıraktığından habersizdi.

***

Shinichiro:

Shinichiro'nun motor sevdiği bir gerçek. Sürmek ve motorlarla ilgilenmek onun hayatı. İşte böyle bir gündü. Wakasa ile motor sürüyordu.

Yine bir kızdan red yemişti. Ellerini havaya kaldırıp yakındı. "Tanrım! Sadece bir tane sevgili istiyorum! Çok mu?!"

Motor seslerinin birden gelmesi seni irkiltmiş ve ayağının kayıp düşmene sebep olmuştu. Tam da elleri açık Shinichiro'nun kucağına.

Kısa bir bakışmadan sonra Shinichiro kafasını tekrar kaldırdı. "Tanrım Mikey'nin uslu bir çocuk olmasını da istiyorum!"

Sen ise korkuyla Shinichiro'nun beline sıkıca sarılmıştın.

***

Wakasa:

Wakasa çok uyuşuktu. Elleri ceplerinde, ağzında şekeriyle ilerliyordu boş yolda. Başını kaldırıp seni fark etti. Güzel kalçaların ve göğüslerin hemen dikkatini çekmişti.

Islık çalarak senin dikkatini çekmek istemişti ki sen korkup düştün. Hızlıca refleksle seni tuttu. Şekerin bitmiş çubuğunu tükürüp dudaklarını yaladı.

Şaşkın bakışlarına bakıp dudaklarına yaklaştı. "Sadece seslenmiştim ufaklık. Gelmeni istememiştim ama geldiysen madem seninle bir yatağa geçebiliriz bence."

Sertçe tokat atıp kaşlarını çattın. "Ne diyorsun lan sen?!"

Bağırışına karşı başını sana çevirip omzuna çuval taşır gibi aldı. Çırpınmaların ve vuruşların ona işlemiyordu bile. "Brahman'ın yengesi olmaya hazırlan güzel götlü."

Tekrar bir şeker çıkarıp ağzına attı...




𝗧𝗼𝗸𝘆𝗼 𝗥𝗲𝘃𝗲𝗻𝗴𝗲𝗿𝘀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin