***Senju aşırı derecede kızgın. Değerli erkek arkadaşını tartaklamaya çalışan sürtükler nereden alıyorlar bu cesaretlerini? Sen, onun en değerli sevgilisisin. Seni korumak onun görevi.
Gözündeki seni tatlı gösteren gözlüklerin, yakışıklı suratın, sıkı ve kaslı vücudun, kibar kişiliğin ve sivri zekan Senju'yu etkileyen yegane etkenler.
Dövüşmekten nefret edersin. Hayvanların bile koklaşarak anlaştığı bu dünya da kavganın sadece it dalaşı olduğunu düşünürsün. Tabiki Senju'ya milleti dövmenin yakıştığını da düşünüyorsun ama orası ayrı.
Şimdi kız arkadaşın senin için tuvalette diğer sürtüklerle savaşırken sen karamsar bir ifadeyle ders çalışıyorsun. İyi bir gelecek için yapman gereken şey bu.
Bir kaç dakika sonra sınıfa giren üstü dağılmış sevgiline dalıyor gözlerin. Hızlıca yerinden fırlayıp yanına koşuyorsun. Yüzünü avuçlayıp bedenini süzüyorsun. Onun bedeni senin bedeninin yanında kürdan gibi kalıyor.
"Tanrım! Senju kavga mı ettin yine?" Sinirle homurdanmana karşı başını eğip göz ucuyla bakıyor sana. Ona kızmana imkan yok sadece endişeli olduğun için konuşuyorsun.
"Seni tartaklayan kızları görünce dayanamadım." Suçlu çocuk tavırlarıyla mırıldanması kalbini yumuşacık yapıyor.
Elini tutup sırana oturtuyorsun onu. Önünde eğilip dizlerine bakıyorsun. Çantanda her zaman bulundurduğun yara bezlerini dizlerine sarıp üstüne ufak bir öpücük konduruyorsun. "Kendine dikkat et. Benim için öncelik senin. Tamam mı?" Net dilinle konuştuğunda başını sallıyor.
Gözleri yere kayarken kızarmış yanaklarıyla tatlı. Belki diğerlerine göre değil ama sana göre öyle. Senin yanında öyle...
***
Brahman güçlü bir çete elbette. Toman'a karşı koyacak mı belli olmayan bir çete. Mikey varken bu imkansız gibi duruyor ama yine de Senju geri durmuyor.
Kararlı şekilde çetesiyle Toman'ın karşısında duruyor. Senden habersiz yapıyor bunu çünkü kavga sevmeyen sevgilisinin üzülmesini istemiyor. Gözleri etrafa kayarken ilk hamleyi başlatıyor.
İki taraf birbirine şiddetle girerken Mikey, Senju'yu küçümsememesi gerektiğini fark ediyor. Hızlıca atılıp o meşur tekmelerinden birisini geçirmeye hazırlanıyor ki bir el bacağını tutup onu yere çarpıyor.
"Oh... Üzgünüm kardeşim ama sevgilime dokunamazsın." Senin sesin kavgayı bıçak gibi keserken herkes duruyor.
Kavga sevmeyen sen, Mikey'nin kardeşisin?! Tabi Toman bunu biliyordu. Hatta birbirinize bağlılığınızı daha çok biliyor.
Mikey kaşlarını çatıp Senju'ya bakıyor. Kapalı kapşonu yüzünden fark etmemişti onun bir kız olduğunu. "Kız mı?!"
Sen ise Senju'ya bakıp kaşlarını çatıyorsun. "Evet. Eve gidince büyük bir nutuk çekilecek bir kız!" Sesin hafif yükselirken Senju kapşonunu çıkarıyor.
Başını eğiyor. "Ben-"
Sözlerini kesiyorsun. "Senju! Çeteyi çek. Mikey sende! Bu savaş olmayacak." Net sesinle iki çete de emirleri beklemeden çekiliyor. Kimse kardeşinin ve sevgilinin sana karşı çıkacağını beklemiyor.
Gözlerin Senju'ya sertçe bakarken üstüne ilerliyorsun. "Neden uslu bir kız olamıyorsun Senju? İlla ki kızmam ve şekeri yasaklamam mı lazım?"
Başka şekilde tehdit etmeye kıyamadığın için Senju çok şanslı...
***