***Her zamanki gibi ikizlere ders çalıştırıyorsun. Elindeki kağıtlara bakıp iç çektin. Yine ikisi de testten düşük almıştı. Karşında oturan ikizlere baktın. "Çocuklar böyle giderse sınıfta kalacaksınız!"
Nahoya her zamanki koca gülümsemesiyle kıkırdadı. "Yani? Buradaki sorun ne?"
Souya ise göz devirip sustu. O çok tatlı bir tsundereydi. Başını çevirse de hala kulağının burda olduğunu biliyordun.
"Çocuklar kalamazsınız! Aileniz kızar. Hatta belki sizin geçmenizi sağlayamadığım için bir daha size ders anlatmamı istemeyebilirler."
Gözlerini korkutmak için söylediğin şeyle Angry hızla bu tarafa dönmüş, Smiley ise gülmeyi kesmişti.
Yanlarına gidip ikisinin de saçlarını okşadın. "Bir dahaki sınava iyi çalışmanızı istiyorum tamam mı? Sizi çok seviyorum ve notlarınızın iyi olmasını istiyorum."
İkisininde saçlarına birer öpücük bıraktın. Smiley beline sarılıp sızlandı. "Gitme unnie! Biz seni çok seviyoruz."
Angry de sarıldı fakat sana bakamıyordu. "O-ondan işte."
Gülerek eğildin. İkisine de sarılıp konuştun. "Eğer ki iyice çalışır ve iyi bir sonuç alırsanız ikinize de istediğiniz bir şeyi vereceğim tamam mı?"
Başlarını salladıklarında gülümseyip doğruldun. "Güzel. Şimdi gitmem gerekiyor çocuklar benimde ders çalışmam gerekiyor."
İkisi de seni kapıdan geçirirken gülümsedin. İşine veda etme zamanı gelmişti sanırım. İkizleri çok seviyordun fakat bir haftada bu kadar çok konuya çalışıp başarabileceklerine inanmıyordun.
***
Ta ki iki hafta sonra eline gelen kağıda kadar. Tam notla geçmişti ikiside. Hiçbir yanlış yoktu. Şaşkınlıkla kağıda bakıp ikizlere döndün. "Çocuklar bu çok iyi!"
Smiley sana biraz daha yaklaşıp o kocaman gülümsemesiyle sarıldı. "Ben isteğimi söyleyebilir miyim unnie?"
Yanakları kızarmış çocuğa bakıp gülümsedin. Ayağa kalkınca o senden uzun oluyordu. "Tabiki Nahoya!"
Yanağını uzatıp elini tuttu. "Beni öper misin unnie?"
Gülümseyip yanağına yumuşak bir öpücük kondurdun. Diğer elinin tutulmasıyla huysuz bir angry ile göz göze geldin. "Souya?"
"Bende i-istiyorum." Bakışlarını kaçırmıştı. Utanıyordu bu bebek.
Gülümseyip onu da öptün. Çok tatlılardı. Şimdi sana sarılan iki koca çocuktan ayrılıp eve ilerledin.
Onlar ise okulun arkasında bir çocuğu sıkıştırmışlardı. "Unnie'mize aşk mektubu vermek mi?"
Smiley'in konuşmasını Angry tamamladı. "Yürek mi yedin piç?!"
Çocuğun cenaze namazını kılabiliriz...