¡𝙱𝚊𝚓𝚒 𝙺𝚎𝚒𝚜𝚞𝚔𝚎/𝙰𝚗ェ𝚕𝚊𝚛(47)!

2K 108 16
                                    


***

Baji'nin gözleri yanan arabayı izlerken göz bebeklerindeki kırmızı ateşin yansıması ayna gibi belli oluyordu. Huzursuzlukla kaşlarını çattı. Buraya bir kaç araba yakmak için gelmişti.

Saat gecenin üçünde kim hurdalığa gelip araba yakar ki?

Baji'nin dışında bir kişi daha yapar. Çünkü şu an karşısındaki o güzel arabayı yakmayı başkasına kaptırdığı için çok sinirli. Bunu öfkeli bakışlarından, dudaklarını dişleyen sivri dişlerinden anlaşılabilir.

Gözleri arabanın arkasında başka bir arabada uzanan kıza kaydı. Elinde bira vardı. Sinirli tavırla uzandığın yeri tekmeliyordun.  Sinirle bir tavırla çığlık atıp bira şişesini ateşin üstüne attın.

Ateş alkol yüzünden iyice patlarken Baji iç çekip yanına ilerledi. Yerdeki biralardan iki tane alıp gözün önüne getirdi. "Bu saatte burda ne işin var?"

Kaşlarını çatıp doğruldun. "Sanane." Sinirle bağırıp oturur pozisyona geldin. Elindeki birayı alıp diktin. Aşırı derecede sinirliydin. Gözlerini kısıp sana bakan yabancıya çevirdin bakışlarını. " Ayrıca sen kimsin?"

Yanına oturup birayı açtı. "Araba yakmaya gelen birisi." Biradan bir kaç yudum aldığında senin bakışlarını üstünde hissetti.

"Araba patlatmak daha eğlenceli." Gözlerinle çocuğu dik dik süzdün. Fena bir tipe benzemiyordu. Doğrulup önüne geçtin. Yüzüne yüzüne yaklaştırıp gözlerini diktin. "Tipin fena değilmiş."

Aşağı atlayıp birayı yere bıraktın. "Beni bul yakışıklı." Arkanı dönmeden ilerlediğinde Baji şaşkınlıkla arkandan bakıyordu.

Yanakları kızarırken arkandan baktı. Ertesi gün yanmış 7 araba ve patlamış 1 araba haberi duymuştunuz...

***

𝗧𝗼𝗸𝘆𝗼 𝗥𝗲𝘃𝗲𝗻𝗴𝗲𝗿𝘀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin