İstek: Kız arkadaşları hasta olsa.İsteyen: Junji_saclariaskina
Karakterler: Mikey, Draken, Takemichi, Mitsuya.
***
Manjiro Sano:
Manjiro hasta olduğunu öğrendiği an çete kavgasını anında bırakıp koşarak yanına geldi. Üstünde sadece omuzlarında olan toman ceketi ve karnına sarılı sargı vardı.
Anlında olan ıslak beze bakıp elini tuttu. Kızarık burnun, titreyen dudakların ve pembeleşmiş yanaklarınla çok tatlı olsan da hasta olman onu üzüyor. Masadaki soğumuş çorbaya bakıp eline kendi yanağını yasladı. "Dün gece seni motorla gezdirmemeliydim. Özür dilerim aşkım."
Üzgün sesine karşı gülümseyerek yanağını okşadın. "Sorun değil Mikey. Sadece biraz dinlensem iyi olurum."
Üzgün gözleri senin gülümseyen bakışlarına döndüğünde kalkıp telefonunu çıkardı. "Emma'dan senin için çorba yapmasını isteyeceğim. Bütün gün seninle ilgileneceğim aşkım!"
Öyle de oldu. Bütün gün seninle bebek gibi ilgilendi. Mikey dışarı adımını bile atmadı. Sadece seninle ilgilendi. Seni kucağında salona indirdi. Battaniyenin altında sana sarılarak film açtı. Acıktığında dışarıdan yemek söyledi, kötü hissettiğinde sana ilaçlarını elleriyle içirdi.
Senin yanında koca bir bebekten farkı olmayan bu oğlan bu sefer senin bebek olmana izin verdi...
Draken:
Draken hasta olduğunda seninle bir baba gibi ilgilendi. İstediğin herşeyi aldı, yemeğini kendi elleriyle yedirdi. İyileşmen için çok çabaladı. Hatta ateşin çıktığında sana güzelce duş aldırdı.
Kucağında bornoza sarılı titrerken yatağa oturtup saçlarını kuruttu ardından seni giydirdi. Sen çıplak olduğun için utansan da o vücuduna bakmadan yaptı bunları.
Ardından annenin işe gitmeden önce yaptığı çorbayı ısıtıp içirdi. Uyuyana kadar seni bekledi. Uyandığında ise yanında uyuyan bir sarışın buldun...
Takemichi:
Takemichi çok endişelendi. Her şeyi yapmaya hazır bir şekilde yanında olacağına söz verdi ama Mikey'nin çağırmasıyla gitmek zorunda kaldı. Bütün gün seni arayıp iyi olup olmadığını öğrendi. Geri geldiğinde ise senden defalarca gittiği için özür diledi.
Mitsuya:
Mitsuya sürekli yanındaydı. Anlına soğuk bez koydu, boynunu ıslattığı bezle soğuk tuttu. Senin için yemek pişirirken bile sürekli kontrole geliyordu. Uzun bir azar da işittin elbette.
Hastalığını yenene kadar sürekli ilgilendi. Hastalığı yendikten sonra da bir daha hastalanmaman için elinden geleni yaptın.