Ben hiç minik meleğime yazmamışım.🤨***
Vücudunu saran sıcak su gerilmiş vücudunu gevşetirken rahatlayıp arkandaki Inui'nin göğsüne yaslandın. Başını eğip sana baktığında gülümseyerek yanağını öptün.
Yüzüne hafif bir tebessüm yerleşirken o da arkasına yaslandı. Doğrulup ona doğru döndün. Henüz ıslanmamış saçlarını tüy gibi dokunuşlarla okşadın. "Benim güzel bebeğim~"
Gülüşünü büyütüp gözlerini kıstın. Yüzünü avuçlayıp kendine çekerek anlına öpücük kondurdun. "Bu dünya için fazla temiz hissetmiyor musun aşkım?" Kulağına fısıldadığın sözlerle gözlerini kapatıp dokunuşlarına kendini bıraktı.
İç çekip yüzündeki ellerini tuttu. "Yanılıyorsun ben kirliyim. Bu dünyada cehennemi hak ediyorum."
İç çekerek tekrar anlına bir öpücük kondurdun. "Hayır bebeğim sen en temizimizsin. Kendine hiç bakmıyor musun? Tanrı'nın seni yaratmak için kaç melek öldürdüğünü düşünmüyor musun hiç?" Yüzünü kaldırıp ona yumuşak bir tebessüm verdin. "Sen çok güzelsin bebeğim. Bir kelebek gibisin. Bütün herkesi kendine hayran bırakıyorsun ama güzelliğini göremeyecek kadar körsün."
Inui göğsünde çiçekler açtığını hissederek yüzünü senin yüzüne yaklaştırdı. "O zaman izin ver seni cennete götüreyim." Fısıltısı aranızda yayılırken dudaklarını seninkine bastırdı...
***
Inui meleklerin ışıklarından yaratılmadıysa ben şerefsizim.