¡𝙱𝚘𝚗𝚝𝚎𝚗/ 𝙽𝚎𝚡𝚝 𝙶𝚎𝚗𝚎𝚛𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗!

2.7K 93 84
                                    

Önceki bölümlerden birinde yorumlarda okurumla konuşurken fikir buldu bana. Ona teşekkür ediyorum ve bölümü ona armağan ediyorum. <333

Multimedya: Mikey ve Takemichi'nin kızı. Sakura Sano.

Evet Takemikey shipliyorum. :)

Sanzu'nun oğlu. Haru Sanzu. (Evet koyacak isim bulamadım...)

***

Sıcak. Hemde aşırı sıcak. Genç kızın saçlarınu kısacık kestirmesine rağmen hala sıcak. Bonten'in patron odasında babasının patlattığı kasadaki paralarla kendini yellemesine rağmen yanıyor genç kız.

Üstündeki okul tişörtünün düğmelerini açıp paraları masaya çarptı. Odadaki klima bile yetersiz. Biraz serinlemek adına genç kız okul gömleğinin önünü tamamen açıp gözlerini kapattı.

Babasının bir toplantısı olduğunu biliyordu bu yüzden rahattı. Ta ki odaya Haru Sanzu girene kadar...

Kapıyı şiddetle açıp içeri giren Haru'nun gözleri kızın göğüslerine kaydı. Sakura sinirle doğrulup yanındaki bıçaklardan birisini çocuğa fırlattı. "Kapıyı çal sikik."

Haru ise umursamazca kıza ilerledi. "Kes." Babasından arakladığı haplardan birisini içip masaya yaslandı. Sakura olduğu sürece buraya istediği gibi girebilirdi.

Genç kız sinir yüklü bir nefes alıp bacaklarını masaya attı. "Piç kurusu. Babanı çok sevmesem kafanı patlatırdım."

Haru kızın oturduğu sandalyeyi kendine çekip dizini kızın iki bacağının arasına koydu. "Ya da benimle sevişmekten zevk almasan değil mi?"

Sakura sırıtıp çocuğun gömleğine uzandı. Tam o sırada aralarından geçen bir havayla yan taraflarındaki cam patladı.

Sakura hızlıca kafasını çevirdiğinde babasının öldürücü bakışlarını fark etti. Hızlıca Haru'yu itip yutkundu. "Yemin ederim göründüğü gibi değil!"

Haru ise bembeyaz bir tenle hala önüne bakıyordu. Bonten'in kimseye acımayan patronu ona da acımazdı. Değil mi? "O piçle ne yapmak üzereydin?"

Sakura göz devirip önüne geçti. "Abartıyorsun baba! Bir şey yapmadık!" Umursamaz davransa bile götü tutuşuyordu. Aşırı derecede korkuyordu fakat bunu belli edemezdi.

𝗧𝗼𝗸𝘆𝗼 𝗥𝗲𝘃𝗲𝗻𝗴𝗲𝗿𝘀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin