Uyarılar:
¡Fluffy!***
"Shinichiro?" Gözlerini ovarak sordun. Saat sabahın beşiydi ve uykundan yeni uyanmıştın. Gecenin bu saatinde karşında Shinichiro'yu görmeyi beklemiyordun.
Shşnichiro kararlılıkla ellerini tutup gözlerinin içine baktı. "Evlen benimle! Üniversiteyi bitirmeni beklemek istemiyorum. Her an yanında olmak istiyorum. Söz çok iyi bir eş olacağım."
Gözlerini kırpıştırıp güldün. Parmağındaki yüzüğü gösterip konuştun. "Shin bugün zaten evlilik teklifi ettin!"
Gözleri kocaman oldu. Şaşkınlıkla sana baktı. "Rüya değil miydi?"
İç çekip içeri çekiştirdin onu. "Hasta olacaksın içeri gir Shin." Kapıyı kapatıp elinden tutarak odana ilerlettin.
"Umarım büyükbaban kızmaz buna." Onun aniden evden çıkmasını kastederek ima ettin. Kızacaktı büyükbaba.
"Sorun etme. Ben bulurum bir şeyler." Elleri beline dolanırken gülümsedin.
Hala soğumamış yatağa birlikte girdiniz. Shinichiro'nun göğsüne yatıp gülümsedin. "Hadi uyuyalım. Daha çok erken saat."
Sızlanmanla saçlarını okşadı. "Evet aşkım."
İkiniz derin bir uykuyu kucakladınız...
***
"Manjiro?" Karşındaki çocuğa bakıp eğildin. Saat öğlen üçtü ve bu saatte neden burda olduğunu merak ediyordun.
Küçük eliyle elini tutup sana baktı. "Shin-nii seni getirmemi istedi. Getirirsem bana dorayaki alacakmış."
Yanaklarını tutup sevdin. Çok tatlıydı o. "Ben sana alırım dorayaki. Gel abinin yanına gitmeden dorayaki alalım."