¡𝙱𝚊𝚓𝚒+𝙲𝚑𝚒𝚏𝚞𝚢𝚞/𝙰𝚗ェ𝚕𝚊𝚛(22)!

2.3K 145 95
                                    


31. Bölüm. Sçckdmcldkcm

***

"Kei~ bunu yapmasam mı? Lütfen!" Kapının kenarından kedi kulaklı kafanı uzatıp sızlandın.

Chifuyu ve Baji'ye karşı iddiaya girmiştin ama kaybetmiştin. Şimdi ise cat maid kıyafeti giyip onlara bütün gün hizmet edecektin.

"Anlaşma anlaşmadır kedicik. Hadi seni bekliyoruz!"

Sabırsız sesiyle iç çekip içeri girdin. Dizlerinin üstüne çıkan beyaz çorabın arkasında pembe fiyonklar vardı. Etek kalçanın altında bitiyordu, kedi kuyruğu ise eteğin altından çıkıyordu. Elbisenin üst kısmı belini sarıyordu. Boynunda ise kedi tasması vardı. Son olarak saçlarında kedi kulakları vardı.

Gözlerini kaçırıp eğildin. "Ne yapmamı isterseniz sahipler." Utanarak söylediğin sözlerle Chifuyu içtiği suda boğuldu.

O öksürürken onun sırtına vuran Baji'nin burnu kanıyordu.

Chifuyu kendine geldiğin kıpkırmızı suratıyla sana baktı. Çok mükemmeldin. "Aman Tanrım!"

Baji sırıtıp burnunu sildi. "Biliyorum biliyorum. O bizim kedimiz." Gözlerini sana çevirip konuştu. "Ve bu kedinin miyavlaması lazım."

Doğrulup başını çevirdin. Aşırı utanıyordun. Tekrar ikisine dönüp boğazını temizledin. Ellerini önünde birleştirdin. "Miyav~" Cilveli miyavlamanla Baji öne düşmüştü, Chifuyu ise burun kanamasıyla bayılmıştı.

"Aman Tanrım! Kei, Fuyu!"

İkisi de hala gülüyordu. Bu çocukların üstündeki etkin çok büyük...

***








𝗧𝗼𝗸𝘆𝗼 𝗥𝗲𝘃𝗲𝗻𝗴𝗲𝗿𝘀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin