Shinichiro'ya aşık olmamak için neden bulamıyorum??
***
Sıkıntıyla tırnaklarını masaya vurduğunda bir an önce dersin bitmesini umuyordun. Dışarıda yağmur yağıyordu fakat sen hazırlıklı gelmiştin. Yanında yağmurluğun ve şemsiyen vardı.
Profesörün 'çıkabilirsiniz.' lafını duyduktan sonra hızla dışarı fırladın. Sıcak çikolata alıp dükkana Shin'in yanına gitmeye karar verdin. Tam dışarı çıkmıştın ki motoruna yaslanmış Shin'i gördün. Sigarası yağmura inat yanıyordu. Üstünde pantolonu ve beyaz tişörtüyle çok havalıydı fakat bu havaya uymuyordu.
Koşarak yanına gittin. Neyse ki yağmurluğunu giymemiştin. "Shinichiro! Tanrım aşkım neden üstüne bir şey almadın." Endişeyle Shinichiro'nun üstüne yağmurluğunu örtmeye çalıştın fakat o yağmurluğu motora koydu. Ellerini tutup gülümsedi. İki elinin üstüne de öpücük kondurup aşk dolu gözleriyle sana baktı.
"Bırak şunu şimdi. Ben bir şey fark ettim." Dudaklarını yalayıp ısırdı. Motordan uzaklaşıp ellerini sıktı. Bir kaç adım üstüne ilerleyip üniversiteden çıkanlara bakıp dizi üstüne çöktü. Arka cebinden bir kutu çıkarıp açtı. "Benimle evlenmeni istediğimi fark ettim. Bu yüzden sormaya karar verdim. Dünya'nın en güzel kızı benimle evlenebilir mi?"
Dudakların şaşkınlıkla aralandı. Ne diyeceğini bilemeyerek etrafına baktın. Öğrenciler etrafınızda toplanmış, heyecanla size bakıyordu. Tekrar Shinichiro'ya dönüp başını salladın. Mutluluktan gözlerin dolmuştu. "Evet! Her zaman evet."
Hızla kalkıp belinden tutarak kaldırdı seni. Etrafında döndürürken alkış ve tebrik sesleri yükseliyordu. Kollarını Shinichiro'nun boynuna dolayıp kahkaha atarak güldün. Bugün senin en mutlu günündü.
Mutluluktan gözlerindeki yaşlar akmaya başladı. Mutlulukla hıçkırdığında Shinichiro geri çekilip yüzünü avuçladı. Gözlerini silip elini avcuna alarak yüzüğü taktı. Tekrar ellerine öpücük kondurup gülümsedi. "Seni seviyorum."
Gülümsedin. "Bende seni seviyorum." Parmak uçlarında yükselip Shinichiro'yu öptüğünde yağmur hızlandı. İnsanlar kaçışırken siz ikiniz hala öpüşüyordunuz.
Kollarını onun boynuna dolayıp biraz daha yaklaştığında kollarını belinde hissettin. Uzun ve aşk dolu öpücüğünüz bittiğinde Shinichiro anlını anlına yasladı. "Seni seviyorum ve sana aşığım. Hayatım boyunca kalbini arzuladığım ilk ve tek kadınsın."
Gülümseyerek kısa ama tutkulu bir öpücük bıraktın dudaklarına. "Bende sana aşığım Shinichiro ve sende benim arzuladığım ilk ve tek adamsın."
Shinichiro bir eliyle elini tutup diğer eliyle belini tutup hafif bir ritimle ikinizin favori dans şarkısını söylemeye başladı. Heyecandan yerinde duramayan kalbinle ona eşlik ettin. Yağmurun altında belki sadece yarım saat dans ettiniz fakat sizin için asırlara bedeldi.