!𝚃𝚎𝚙𝚔𝚒/(1)¡

4.5K 155 182
                                    


Tepkiyi isteyen: Hmeyrasavc

***

Manjiro Sano:

Manjiro çocuğunu bırakacağını düşünmüyorum. Ama senin kızını alıp kaçtığını varsayıyorum. Yıllar sonra kızlarıyla karşılaştığında hemen tanırdı onu. Bu kız ona benzemiyordu. Annesinden aldığı sarı saçlar, babasından aldığı siyah gözlerle Emma'nın kopyasıydı.

Tanrım...

Manjiro uzun zaman sonra kalbinde bir sıcaklık hissetti. Ona şaşkınlıkla bakan kızın bileğini bırakıp geri sendeledi. "Emma..." Kızınızın ismine bunu koymuştunuz. Emma'yı sende eskiden tanırdın ve onun adını yaşatmak istemiştin.

"Beni tanıyor musunuz?" Kızının şaşkın gözleriyle baktığını fark etti.

Sana önceden yaşattığı zor anlar geldi gözüne. Onun yüzünden dökülen kanların, attığın çığlıklar...

Manjiro yine hissiz bakışlarını takındı. Bu kızınızı korkutmaya yetmişti. "Hayır. Senin gibi bir veledi tanımama imkan yok." Ona iğrenir gibi bir bakış atsa da kalan bütün hayatı boyunca kızınızı gizliden gizliye korudu. Onun kendi
hayatına karışmasını istemiyordu.

***

Sanzu:

Sanzu ara sokakta gördüğü kıza şaşkınlıkla bakıyordu. Uzun beyaza yakın sarı saçları, buz mavisi gözleri ve ağzındaki maskeyle kendi küçüklüğünü hatırlatıyordu.

Onun kızı olduğunu anlamıştı Sanzu. Gözlerini kızın üstünde gezdirip iç çekti. Sen kızını Sanzu'ya benzemesin diye götürdüğün için seni takip etmemişti ama şimdi kızının kendine benzemesi içini acıtmıştı.

Kızın ensesinden tutup suratını duvara çarptı. Kızdan acı bir çığlık yükseldiğinde elindeki hapları alıp cebine attı. Buz gibi bakışlarla kızına baktı. "Annenin emeklerine yazık değil mi velet? Şimdi uslu uslu evine gidiyorsun." Ardından silahını çıkarıp kızın başına yasladı. "Yoksa seni öldürürüm."

Bu kızını pek etkilememişti. Sadistçe sırıtıp çok hızlı bir tekmeyle Sanzu'yu sersemletti. Sokaktan çıkarken orta parmak çekmişti babası olduğunu bildiği adama...

***

Kokonai:

𝗧𝗼𝗸𝘆𝗼 𝗥𝗲𝘃𝗲𝗻𝗴𝗲𝗿𝘀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin