¡𝙱𝚛𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛!𝚂𝚑𝚒𝚗𝚒𝚌𝚑𝚒𝚛𝚘/𝙰𝚗ェ𝚕𝚊𝚛 (56)!

1.6K 89 175
                                    


***

"Wakasa-san bunu yapmamız doğru değil." Endişeli sesin Wakasa'ya ulaştığında dudaklarına kapattığın parmaklarını öpüp belini sıkıca kavradı. Abi'nin dükkanında onun en yakın arkadaşıyla öpüşmek mi? Sen yürek yemişsin dostum.

Wakasa elini dudaklarından çekip boynuna yöneldi. Isırarak öpmeye başladığında sessiz olmaya çalışıyordun. Yutkunup kollarını boynuna doladın. İlişkiniz yaklaşık iki yıl önce başlamıştı. Birbirimize zaten aşıktınız fakat bundan abinin haberi yok veya kardeşlerinin.

Dudağını ısırdığında Wakasanın parmağı dudağını eziyetinden kurtardı. Parmağını dudaklarının arasına yerleştirdiğinde diğer eli tişörtünün içine girmişti. Belini okşamaya başladığında inledin. Wakasa'nın parmağını ısırıp inlememek için zor durdun.

Eli göğsüne çıkıp aniden sıktığında dayanamayıp inledin. Kapının açılma sesini duyduğunda hızla Wakasa'yı ittirdin. Wakasa arkasındaki boyaya çarpıp düşürürken dudaklarını yaladı. Sana göz kırpıp arka taraftan çıkarak içeri gitti. "Shin hadi içmeye gidelim."

"O ses neydi?" Abinin meraklı sorusuyla nefesini tuttun. Eğer seni görürse bir ton soru soracaktı.

Wakasa'nın sesi kulaklarına dolduğunda rahatladın. "Bir şey değil. Arkamdaki boyayı görmedim sadece."

"Ah öyle mi? Pekala. Çok kalamam çocuklar Y/N'ye sorun çıkarmadan dönmem lazım. Zavallı kız bir yandan üniversite bir yandan ev işleri onu çok zorluyor." Abinin seni düşünmesi içini eritmişti. Yalan söyleniyordu. Hem ev işleri hem çocuklar hem de üniversite yüzünden bazen uyuyacak saat bile bulamıyordun.

"Tamam hadi gidelim artık." Wakasa, abinle dükkandan çıktığında rahat bir nefes aldın. Hızlıca gömleğini düzeltip saçlarınla kızarmış boynunu kapattın.

Dükkandan kimseye görünmeyerek çıkıp eve ilerledin. Kestirmeden gitmeye karar verdin fakat bunun kötü bir fikir olduğunu anlaman çok geç sürmedi. Peşinden birilerinin geldiğini fark ettiğinde nefesini tuttun. Hızla arkanı dönüp yumruk atmak istediğinde suratına inen yumrukla geri savruldun.

Adamın bıçak çıkarmasıyla işlerin kötüleşeceğini fark ettin.

***

"Bitt!" Shinichiro heyecanla pastayı koyduğu masaya baktı. Doğum günün için herşeyi mükemmel hazırlamaya çalışmıştı. Wakasa ise lolipopu ağzında gezdirip gülümsedi hafifçe.

Doğum gününü unutacak kadar meşgul olduğunu biliyordu ve sana süpriz hazırlamak istemişti diğerleriyle. Mikey ortada ordan oraya koşuşturup seni bekliyordu.

𝗧𝗼𝗸𝘆𝗼 𝗥𝗲𝘃𝗲𝗻𝗴𝗲𝗿𝘀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin