Çok sevgili din hocam karantinada olmama rağmen sınavıma G girmiş.😻😻***
Elindeki sopayı sırana yaslayıp çantanı toplamaya başladın yavaş yavaş. Senin için zor olsa da bir şekilde hallediyordun. Bütün herşeyini topladığından emin olduktan sonra sopana uzandın fakat orda bulamayınca panikledin. Yere düştüğünü düşünüp eğildin fakat bacağının arkasına vurulmasıyla acıyla inleyip düştün.
Bir kaç kıkırtı duyunca o tarafa döndün fakat saçlarının çekilmesiyle acıdan inledin. "Bırak!" Acıyla karışık bağırdığında ağzını kapattı kim olduğunu bilmediğin kişiler.
Tırnaklarını ağzını tutan ele batırdığında birisi küfür savurup seni itti. Kalkmaya yeltendiğin sırada karnına aldığın darbeyle inledin.
Görmemekten nefret ediyordun. İnsanların kör olduğundan dolayı sana zorbalık yapmasından daha çok. Çenin pozisyonu alıp kendini korumaya çalıştığında birisi hızlıca kolundan tutup kaldırdı. Tutuşu yumuşaktı fakat hareketleri sertti.
Korkuyla kaçmak istedin fakat o kişi seni göğsüne bastırıp kulaklarını kapattı. Yine de duydun sesini. "Benim kızıma dokunmak mı? Hah! Kız olmanız umrumda değil. Sizi geberteceğim."
Kimin seni tuttuğunu anlayınca rahatlıkla iç çektin. Kollarını Ran'ın beline dolayıp başını göğsüne gömdün. "Bu aptallara iyi direndin iyi kız."
"Ran..." Ağzından bir hıçkırık kaçtığında Ran'ın elleri saçlarını okşadı. Göz yaşların onun okul formasını ıslatırken onun elleri yavaşça saçını okşuyordu.
"Güzel kız." Seni överken bir yandan da Rindou'nun o piçlerden birisinin boğazınj diziyle boğmasını izliyordu. Gariptir ki hiçbir şey yapmıyordu.
Asıl sebebi belki de şu an senin savunmasız olmandı. Sanki Ran seni bıraksa bütün bedenin kar altında kalmış kuş gibi titrerdi. Ama Ran'ın zaten seni bırakası yoktu.
Rindou bütün piçlerle ilgilendiğinde sessizce kısa bir bakış atıp çıkışa ilerledi. Ran çantanı alıp omzuna attı. Genç kızın elini tutup onu dışarı ilerletti. "Hadi güzel kız sana dondurma alalım. Ödülünü alma zamanın geldi."
Genç kız burnunu çekip elini sıktı kız. "Özür dilerim Ran." Genç kız elleriyle gözlerini silip başını eğdi. "Benimle çıkmasaydın bunlarla uğraşman gerekmezdi. Sadece sana yük oluyorum."
Ran kıza üstten bir bakış atıp saçlarını okşadı. "Eğer bundan rahatsız olsaydım seninle çıkmazdım." Ardından dışarıda birilerinin onları dinlediğini fark ettiğinde kızın belinden tutup kendine çekerek bastırdı. "Sen benim kız arkadaşımsın." Gözleri dışarıdakileri bulduğunda sırıtıp sopasını bacaklarında gezdirdi. "Birisi sana dokunursa boynunu koparırım."
Ran'ın kim oldukları umrunda değildi. Öyle ki korkarak kaçmaları hoşuna gitmişti. "Şimdi benim uslu kızıma dondurma alalım."
Islak gözlerinle gülümseyip başını salladın...
***