***"Takeomi dur!" Kahkaha atıp üstündeki adamı itmeye çalıştın. Takeomi'nin evindeydiniz. Çocuklar yok, ebevenyler yok, abin Shinichiro yok.
Takeomi eğilerek şortunu çıkardı. Tekrar üstüne çıkıp gülümsedi. Parmaklarını parmaklarına geçirip yatağa bastırdı. "Gerçekten durmamı mı istiyorsun? Yoksa devam etmemi mi?"
Dudaklarını yalayıp güldün. "Devam etmeni istiyorum." Kollarını boynuna dolayıp kulağına yaklaştın. "Seni istiyorum Takeomi."
Takeomi gülüp dudaklarına yapıştı. Belini kırıp kasıklarını onunkine yasladığında çalan kapıyla hızla ittin. "Siktir Takeomi." Hızla yerinden doğrulup şortunu giydin.
Takeomi sana sessiz olmanı işaret edip odadan çıktı. Eşyalarını alıp yatağın altına girdin. Herşeyi almıştın şükür ki. Telefonunu hızlıca sessize alıp gülümsedin.
Abinin sesi gelirken gözlerin kocaman oldu. Biraz sonra dış kapının açılıp kapanmasından sonra Takeomi odaya girdi. "Shinichiro gitti."
Derin nefes alıp çıktın. Saçlarını düzeltip Takeomi'nin yanağını öptün. "Abime yakalanmadan gitmem gerekiyor. Başka sefere aşkım."
Takeomi hayal kırıklığıyla iç çekti. "Bebeğim beni öylece bırakamazsın. Yardıma ihtiyacım var."
Gülüp yatağa ittin Takeomi'yi. Tişörtünü çıkarıp kucağına çıktın. "O zaman çabuk olalım sevgilim."
Hayatını değiştirecek günün o gün olduğunu bilseydin kabul etmezdin...
***
"Ben seni bunun için mi büyüttüm!" Büyük baba Sano'nun bağırışıyla Shinichiro sırtını okşadı. Korkudan gözlerini kaldıramıyordun yerden. Emma ve Manjiro ise endişeyle odalarında bağırışların bitmesini bekliyorlardı. "Beni hayal kırıklığına uğrattın!"
Hıçkırmamak için alt dudağını ısırdın. Dolu gözlerinden yaşlar akarken Shinichiro göz yaşlarını sildi. "Büyük baba tamam yeter. Olan oldu. Üstüne gitme daha fazla."
Bedenini kasıp titredin. "Özür dilerim..." Dudakların arasından çıkan kısık sesle büyük baba sana döndü.
Öfkeli gözleri üstüne çevrildiğinde elini kaldırdı fakat yumruğunu sıkıp elini indirdi. "Eşyalarını topla ve çık burdan. Gözüme görünme, benim senin gibi bir torunum yok."
Nefesin kesilirken göz yaşlarını daha çok akmaya başladı. "Büyük baba saçmala! Bir hata yüzünden onu gönderemezsin!" Shinichiro'nun ayağa kalkıp itiraz etmesi bir işe yaramadı.