¡𝙼𝚊𝚗𝚓𝚒𝚛𝚘 𝚂𝚊𝚗𝚘/𝙰𝚗ェ𝚕𝚊𝚛(21)!

2.7K 150 92
                                    


***

Evdesin. Evin sıcak ortamı seni yumuşatırken gözlerin kapanmak üzereydi. Sabah Manjiro ile kavga etmiştiniz ve o zamandan beri evden çıkmamıştın. Nedenini sende bilmiyordun. Sadece ondan uzak kalmak istemiştin çünkü kalbini kırmıştı.

Gözlerin dışarıya kaydığında yağmurun yağdığını fark ettin. Annenin eve gelmesine bir süre daha vardı. Sana söylediği çöpleri atmak için kalktın.

Mutfaktan çöpleri alıp ayakkabılarını giyindin. Manjiro'nun bu saatlerde olacak kavgadan bahsettiğini hatırlayarak iç çektin. Ona bir şey olmasını istemiyordun. Kalbin kasılıyordu.

Kapıyı açıp çıktığında ise gördüğün manzara seni şok etti. Manjiro kapının yanında ıslak köpek yavrusu gibi bekliyordu. Onun şu an kavga da olması gerekmiyor muydu?

Elindeki çöp poşetleri düşerken Manjiro'ya baktın. "Sen... Senin ne işin var burda? Kavga vardı hani?"

Islanmış saçları ıslak bedenine sular düşürürken başını eğdi. "Bana kızdın. Kavga ettiğim için kızdın ve bende gitmek istemedim."

Aklına sabah yaptığınız tartışma gelirken çöpleri alıp iç çektin. "Burda bekleme Manjiro. İçeri gir gelicem."

Manjiro hızlıca başını iki yana salladı. "Hayır! Yine sabah yaptığın gibi beni bırakacaksın!" Endişesi yüzünden okunuyordu.

Gözlerini kısıp karşı kaldırıma ilerledin. Çöp çok yakındı. Çöpleri atarak Manjiro'ya döndün. Seni izliyordu. Bedeni o farj etmese de tetikteydi. Onu bıraktığın an koşarak yanına gelecek gibiydi.

Tekrar yanına gelip içeriyi işaret ettin. "İçeri gir. Hasta olacaksın."

Başını eğip içeri girdiğinde sende peşinden gittin. Kapıyı kapatıp hızlıca lavaboya ilerledin. Önce temizce ellerini yıkadın ardından da Manjiro için havlu çıkardın.

Yanına gidip koltuğu işaret ettin. "Otur."

Uslu bir yavru köpek gibi dediğini yapıp seni izlemeye devam etti. Koltuğun ıslanmasına için yanarken onun bacaklarının arasına girip saçlarının ıslaklığını aldın.

"Manjiro odama çık. Dolapta senin tişörtlerinden bir tanesini ve eşofman alıp giyin tamam mı? Senin için sıcak bir şeyler hazırlayacağım."

Başını eğip beline sarıldı. Kafası karnına geldiği için oraya yaslayıp sızlandı. "Gitmesem? Seninle kalmak istiyorum. Yemin ederim hasta olmayacağım."

Bu sevimli hallerine dayanamıyordun. Yüzünü avuçlayıp gülümsedin. "Manjiro uslu bir çocuk olup dediklerimi yaparsan bu gece benimle uyuyabilirsin."

Gözleri hızlıca parlarken koşarak odana ilerledi. Arkasından gülüp mutfağa ilerledin. Yavru köpekten farkı yoktu.

***

Arkadaşım ıslandığımda bana yavru köpeğe benziyorsun diyordu. Ordan aklıma geldi ve yapayım dedim. Skcmdmfckf

Ve istekler vardı onları yapacağım. Sadece aklıma senaryo gelmiyor.





𝗧𝗼𝗸𝘆𝗼 𝗥𝗲𝘃𝗲𝗻𝗴𝗲𝗿𝘀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin