***
Elindeki çantayı Toman'ın ortak alanına taşırken yanındaki Baji'yle sohbet ediyordun. Çift olarak bu ilk haftanızdı ve herşey güzel gidiyordu. Yanlış anlaşılmasın, Tomandan değilsin sadece Tomandakilere yemek pişirmeyi seviyorsun. Liderler ve yardımcılarının olduğu tapınağa girdiğinde gözlerini kapıya dikmiş her geldiğinde yaptığın gibi getirdiğin yiyecekleri bekleyen Mikey'e çevirdin.
Seni gördüğü gibi heyecanla atıldı. "Y/n-chin!" Yanına geldiğinde gözleri ışıl ışıl parlıyordu.
Gülümseyerek elindeki çantayı uzattın. "İşte Mikey, sizin için hazırladığım bentolar." Onlar seni ve yemeklerini seviyorlardı sende onların yemeklerinden zevk almasını.
Mikey elinden çantayı alıp kimseye fırsat bırakmadan içindeki bentoları almaya çalıştı fakat Draken'in onu çekmesiyle bentolar kurtuldu. "Mikey! Aç gözlülük yapma. Onlar sadece senin için değil."
Mikey'e güldüğünde Baji kolunu omzuna atıp kendi boş yerine ilerledi. Sadece tekli olan bir koltuk boştu. "Otur." Baji'nin emriyle bir koltuğa bir ona baktın.
"Ben oturmak istemiyorum sen otur." Herkes bentosuna gömülürken Baji koltuğa oturdu. Sen ise koltuğun koluna dirseğini yaslayıp Baji'nin saçını sevdin.
Aranızdaki mesafe azdı. Sadece senin onun saçıyla oynaman hoşuna gidiyordu. Gülümseyerek başı okşanan bir kedi gibi tepki verdiğinde kıkırdadın. Siz evden çıkmadan yemek yemiştiniz zaten.
"Y/N-chin aşırı iyi bunlar! Seni öpmek istiyorum şu an." Mikey ağzı dolu şekilde konuştuğunda güldün.
Baji ise dik dik Mikey'e bakmaya başladı. "Oi! Mikey!" Mikey başını yemekten kaldırdığında sırıttı uzun saçlı çocuk. "İzle." Ardından boynuna elini dolayıp seni kendine çekerek öptü.