Bu bölüm Baji'nin küçük kardeşisiniz.Bölümü yazan kişi Baji'nin annesine Suzume demiş.
***
"Keisuke, kız kardeşine bütün hafta bakıcılık yapabilir misin?" Suzume eşyalarını düzeltirken sordu. "Neden anne?" Keisuke annesine bakarken sordu.
Suzume, "Patronum beni Hokkaido'daki önemli bir toplantıya gönderdi ve yanımda kimseyi getiremeyeceğimi söyledi" dedi.
"[isim], tatlim, nii-chan ile kalacaksın tamam mı?" dedi Suzume gulumserken. "Evet anne" dedin anneni gülümseterek. "İyi kiz, şimdi nii-chan'a git. Keisuke, şimdi gidiyorum" dedi ve gitti.
"li-chan" dedin ve tırmanmak için çok küçük olduğun için kanepeye tırmanmaya çalıştın. "li-chan'a gel" dedi Baji kucağına vurarak kıkırdamanızı ve emeklemenizi sağlarken.
İkiniz de gözleriniz şaşkınlık ve masumiyetten parıldadığında gülümserken izlediniz. İkiniz de yemeğinizi yerken aniden telefonuna bir mail geldi.
Chifuyu:
Baji-san, bir toplantımız var.
"Kahretsin!" dedi ve çabucak üniformasını değiştirdi ve seni türbeye taşıdı. "Nereye gidiyor?" gülümserken sordun.
"Arkadaşlarımla buluşacağız" dedi, sen onu daha çok gülümseterek aydınlatırken.
Sen öndeyken bisikletini kullandı. Sürdü ve kısa sürede tapınağa ulaştı. "Whhaaaa" kaç tane olduğunu görünce aniden nefesin kesildi. Herkes sana baktı ve ne kadar sevimli göründüğün konusunda yumuşadı.
"[Isim]-chan!" Baji seni yere indirdiğinde Chifuyu çınladı ve sen Chifuyu'ya koştum.
"lifuyu-lichan" dedin heyecanla ve ona sarıldın. "Neden Baji-san'la birliktesin?" Chifuyu sen gülerken sordu ve seni taşıdı
"lichan arkadaşlarla tanışın, ben de onlarla tanışmak istiyorum" diye yanıtladın ve kıkırdadın.
"O kim Baji?" diye sordu. "O benim küçük kardeşim" diye yanıtladı Baji.
Chifuyu seni yere indirirken Mikey, "Benim adım Mikey, Baji'nin arkadaşlanı" dedi. "Anne...anahtar?"(Burda ismi telafuz etmeye çalışıyor. "Mom...Key")
"Mike"
"Makey-niichan"
"İyi"
"Bu Draken, Mitsuya, Smiley, Angry, Hakkai ve Takemichi"
"Waken-niichan, Ichuya-niichan, Miley-niichan, Angwy-niichan, Kai-niichan ve Metchey niichan" dediniz, isimlerini nasıl telaffuz ettiğiniz konusunda onları güldürerek.
"Bu Hina, Yuzuha ve Emma"
Onlar sana hayran olurken "Ina-neecham, Yuchuha-neechan, Mma-neechan" diye seslendin. Ne kadar tatlı olduğunu söylemek.
"Kaç yaşındasın (isim)-chan?" Sen onlara parmağını gösterip sayarken Mitsuya sordu.
"Bir, iki, üç!" Işıldarsın ve onlara üç sevimli parmağını gösterirsin.
Kızlar yanaklarınızı dürterek "Kawaii" dedi.
"Kawawii mi?" Onlar kıkırdarken ve varlığınızdan keyif alırken sordunuz ve başınızı eğdiniz.
Bu toplantıdan sonra vakit buldukça sizi ziyarete gelirler. Bazı akrabalarınızın katılacağı bir partiye gittiniz. Ayrıca Keisuke'yi de.
"Anne, baba, onlarla oynayabilir miyim?" sordun ve senin yaşındaki diğer çocukların oyun oynadığını gördün. "Tabii, ama fazla ileri gitme" dedi Suzume, siz kıkırdayıp yanlarına giderken.
"M-merhaba" sana bakmalarını sağlayarak selam verdin. "Merhaba...?" Sen gülümserken bir çocuk sordu. "Ben Baji [İsim]. Arkadaş olalım!" dedin ve elini uzattın ama kabul etmediler.
"Ah, sen o aptal adamın küçük kız kardeşi olmalısın. Aptal kızlarla oynamam. Ve sen de arkadaş olmak için tipim değilsin" diye yanıtladı bir kız.
"li-chan aptal değil, konuşmamıza li-chan'ı dahil etme" diye savundun. "Kardeşin aptal kardeşin aptal~" dalga geçtiler.
Ardından, yüzlerinde sıntışla sizi izlerken, gözyaşları gözlerinizden düşmekle tehdit etti.
"KEISUKE-IICHAN APTAL DEGIL!" Gözlerinizden yaşlar akarken birden bağırdınız.
Keisuke, Keisuke gibi bir gencin yanı sıra sana da gitti. Keisuke o gençleri biliyordu, aslında onlar Toman'daki ekibine aitti. "Ne oldu?" Keisuke gözyaşlarını silerken sordu. "O çocuklar senin aptal olduğunu ve benim de aptal olduğum için benimle oynamak istemediklerini söylediler. Ben de li-chan'ı savundum ve onlara senin olmadığını söyledim" göğsünden hıçkırarak ağladın.
Daha sonra sırıtarak çocuklara ölüm bakışlanı gönderdi. "Kardeşim seni döver!" dedi çocuk, titreyen kardeşine bakarken. "Hayır yapamam, içinde olduğumu söylediğim grupta o benim patronum" dedi küçük kız kadar oğlanın da şaşkınlıkla gözlerini büyüterek küçük kardeşine. (Yedin mi yarra aslan?)
"Bu bir daha olursa seni dövebilirim" dedi ve seni kızdırdı.
"Sss... simdi gittiler" dedi gözyaşlarını silerken. "Sen cesur bir kızsın, li-chan'ı onlardan koruduğun için teşekkür ederim" dedi hafiflikle ışıl ışıl parlarken,
"li-chan'ı her zaman koruyacağıml" onu gülümsettiğini ve seni alnından öptüğünü söyledin.
"Nasıl istersen, küçük güneşim"
***
Bu bölümü çevirmeden önce okuyordum ingilizce. Birisi son bölüme şey yazmış. Şu seni koruyacağım yerine. "Dostum sen öldün."
Çok komik ama çok üzücüde. ŞAKFLSLVKKDLVVDDKDCK