¡𝙷𝚊𝚗𝚖𝚊/𝙰𝚗ェ𝚕𝚊𝚛(46)!

1.9K 116 33
                                    


***

"Hadi Hanma." Elini tutup çekiştirerek sızlanıyordun. Giydiğin kimonoya takılmamak için çok çabalıyordun. Hanma ise gelmemek için direniyordu. Buraya gelmenin gereksiz olduğunu savunuyordu.

Sinirle elini itip kimono'nun eteklerini tutup ilerlemeye başladın ama çok ilerleyemeden kolundan tutulup çekildin. Kimsenin bakmayacağı taraflardan birisindeydiniz Hanna'nın parlak gözleri bayık bakıyordu.

Az önce ona bağırmamışsın gibi dudaklarına eğilip öptü. Yumuşak dudakları alt dudağını esir almış hırçınca öpüyordu. Parfüme karışık sigara kokusu burnuna dolarken ortamın ağırlığıyla gözlerini kapattın.

Kollarını boynuna doladığında Hanma kısa boyundan dolayı sana eğildi. Geri çekilip aranızda bir kaç santim alan bıraktığında gözlerini araladın. Tekrar dudaklarına eğildiğinde yandan bir gürültü duydunuz.

"Lan! Seni sikik herif!" Keisuke'nin öfkeli sesiyle Hanma ona dönüp seni tutkuyla öptü. Geri çekildiğinde tutkulu öpücüğün sersemliğiyle kalırken abin Keisuke Hanma'nın peşinden koşmaya başlamıştı bile.

Yanakların kızarırken Hanma çoktan gitmiş öfkeden kudurmuş bir Keisuke geri geliyordu. Elini tutup yürümeye başladı. "Sana o piçten uzak durmanı istemiştim!"

Gözlerin arkaya kayarken endişeyle baktın. Hanm iyi miydi acaba? "Bende sevgilimden neden uzak durayım demiştim?"

Keisuke sinirle sana bakıp tehditgar şekilde parmağını sana salladı. "O piçten ayrılacaksın."

Kaşlarını çatıp saçını savurdun. Burnunu dikeltip trip atarcasına ilerledin. "Sanki sen Hanma'dan farklı bir boksun."

Eve gelene kadar sürekli atıştığınızda Keisuke en sonunda sinirlendiği için Hanma'yı bulmaya gitmişti.

Odana ilerlediğinde mutsuzdun. Sevgilinle geçireceğin zamanı şerefsiz Keisuke bozmuştu. Can sıkıntısıyla içeri girdiğinde gözlerin altın sarısı gözleri buldu. Heyecanla koşup boynuna atladın. "Shuji!"

Onun da kolları beline dolanırken topuz saçının tokasını çekerek açtı. "Prenses~ Abin beni arıyormuş." Alayla konuştuğunda utanmıştın.

Başını salladın. "Özür dilerim kendisi fazla kıskanç." Kollarını boynuna doladığında Hanma yatağa oturup seni kucağına çekti.

Alt dudağını okşayıp güldü. "Nerde kalmıştık biz?"

"Ben seni sikmek üzereydim piç kurusu!"

𝗧𝗼𝗸𝘆𝗼 𝗥𝗲𝘃𝗲𝗻𝗴𝗲𝗿𝘀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin