¡𝚂𝚊𝚗𝚣𝚞/𝙰𝚗ェ𝚕𝚊𝚛(43)!

2.2K 118 34
                                    


***

Sanzu iyi bir seçenek değil. Asla olmadı. Gözünün önünde oynaştığı kızlar, sana kaba davranışları, zorla uyuşturucu içirmeye çalışması ve sinirini senden çıkarması kesinlikle onu kötü bir seçenek yapıyor. En sonunda buna dayanamayıp Sanzu'dan kaçtın.

Gerçekten kaçtın. Seni yıllarca bulamadı. Tabiki bu sırada boş durmadın. 'Masks(Maskeler)' adlı bir mafya masası kurdun. Dünya'nın en güçlü mafyaları masana oturmak için birbirlerini öldürüyorlar şimdi.

Mikey ise onu heyecanlandıran hislerle masanın başına, yani sana takmış durumda. Hiçbir maske diğerinin kimliğini bilmez ama lider maskeli her zaman bilir. Yine bu kişi sensin.

Burnunu ve dudaklarını açıkta bırakan maskeyle bontenin tam karşısına oturdun. Ağzındaki pippo (Nolur doğru olsun)'dan bir nefes alıp gülümsedin. Mikey'i seviyordun.

Küçük kız kardeşiymişsin gibi davranıyordu sana. Sanzu'nun kabalığından, aldatmasından ve zorlamalarından seni koruyan oydu. Bu yüzden şimdi anlaşma yapmayı kabul etmiştin.

Bir gece klübündeydiniz. Aşırı büyük ve eğlenceli bir yerdi. Sanzu'nun gözleri sanki hissetmiş gibi sana dikiliydi. "Bu oyuncak bebek de kim?"

Sesi flörtözdü. Seni etkilemek istiyordu. Kıçını koltuktan ayırıp masanın üstünden Sanzu'ya yaklaştın. Dudaklarınız arasında bir kaç santim kalırken pippodan emdiğin dumanı onun ağzına üfledin.

Geri oturduğunda Sanzu'nun gözlerindeki ateş azmıştı. Seninle ilgilendiği belliydi. "Ah~ Seninle daha önce tanışmış gibi hissediyorum."

Flörtöz tavrı mideni bulandırırken kıkırdadın. Maskeni tutup yüzünden sağ aşağı çapraza doğru kaydırdın biraz. Sol gözün açıkta kalırken güldün. "Tanıştık zaten aşkım."

Rindou'nun içtiği içki boğazında kalırken bütün Bonten şok olmuştu. Sanzu sinirle ayağa kalkıp yumruğunu masaya indirdi. "Seni sürt-" demişti ki açık ağzına giren bir silahla durdu.

Şimdi herkes ayaklanmış ve birbirine silah tutuyordu. Hafifçe gülüp Sanzu'nun ağzına silah dayayan sevgilinin kollarını tuttun. Göğsüne doğru sürtünüp Mikey'e baktın. "Anlaşmayı onaylıyorum Manjiro~"

Şimdi herkes sessizliğe bürünmüştü...






𝗧𝗼𝗸𝘆𝗼 𝗥𝗲𝘃𝗲𝗻𝗴𝗲𝗿𝘀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin