Ağlamaya hazır mısınız? Belki ikincisi gelir. Oha yazdığım en uzun bölüm oldu. 1568 kelime***
Orda duruyorsun. Baji'nin tam karşısında. Üstündeki kan kırmızısı üniforma ile siyah üniformalı sevgilinin karşısında, yani eski sevgilinin. Baji'nin yüzündeki hayal kırıklığı okunuyor. Düşmüş omuzlarında sanki dünyaları taşıyor gibi hissediyor genç oğlan.
Karşısında duran sen çatılı kaşların, sanki düşmana bakar gibi bakan gözlerinle ona bakıyorsun. Yapmak zorundasın. Baji'nin yaşaması için bunu yapacaksın. Senin için senden ayrılmasına kızmadın asla. Zorunda kaldığını biliyordun ve şimdi sende onun için bunu yapacaktın.
Kisaki ölürse Baji'nin haftalardır aklına takılan sorun çözülecekti. Bunu onun için yapacaktın. Arkanda duran Ran ve Rindou kardeşler senin arkandan Toman'a tehlikeli parıltılı şekilde bakıyorlardı. Önündeki Izana'nın en büyük silahı sendin. Mikey'nin öz kardeşi sen, Baji'nin sevgilisi sen, Bütün çetenin bağlandığı tek kadın sendin. Şimdi onların karşısında olman Izana için en büyük avantajlardan birisiydi.
Mikey yumruklarını sıkıp bir adım öne çıktı. "Y/N seni geri almaya geldik! Sensiz dönmeyeceğiz!" Bağırışı boş alanda yankılanırken senin kaşların çatıldı. Geçen hafta çeteden seni çıkarırken sana ihtiyacı olmadığını söylemişti oysaki. Neden bir anda senin için endişeleniyordu ki?
Izana'nın yanına gidip durdun. Elini yumruk yapıp dişlerini sıktın. "Ölürüm de sizinle gelmem! Bana ihtiyacınız yok. Bende bana ihtiyacı olan insanların yanında duruyorum. Ya şimdi gidersiniz! Ya da göndeririz!" Sert bağırışın eski senden bir eser olmadığını gösteriyordu. İçindeki o küçük kızı kenara atmıştın. Şimdi sen yepyeni birisiydin. Dövüşte ustalaşmış, acımasızlaşmış, duygulardan arınmış birisiydin sen.
Baji'nin sinirlendiğini fark ettin. Üstten bir bakış attığında Ran yanına gelip kolunu omzuna attı. "Ne ateşli bir hatun." Alayına bir gülüşle eşlik etti. Ardından kemikli elleri boğazını bulurken hafifçe okşadı. "Kesinlikle bu dövüşten sonra bir rendevuya çıkıyoruz prenses."
"Ecdadını sikerim lan senin!" Baji'nin atılımıyla herkes atıldı. Hiçbir Toman lideriyle karşılaşmadan Kisaki'ye yöneldin. Karşına çıkanlara ise acımadan indirici darbeler verdin. En sonunda Kisaki'ye ulaştığında zıplayıp sert tekmeyle indirecektin ki Baji belinden tutup seni yere fırlattı.