¡𝙱𝚊𝚓𝚒 𝙺𝚎𝚒𝚜𝚞𝚔𝚎/𝙰𝚗ェ𝚕𝚊𝚛(26)!

2.4K 137 50
                                    


***

Hamilesin. Yedi aylık karnın ve sen top gibiydiniz. Çoğu zamanını Baji ve Chifuyu'nun açtığı petshop'ta geçiriyordunuz. Evde yanlız kalmanı istemeyen Kei seni sürekli buraya getiriyor ve kasiyer olarak çalışmana izin veriyordu. Daha fazlası olamazdı.

Elindeki gider ve gelir tablolarının olduğu kağıtları yaklaşık on beş dakika önce almıştın. Boynun terleyince iç çekip saçlarını topuz yaptın.

Karnını okşayıp gülümsedin. Bir erkek çocuğunuz olacaktı ve şimdiden herşeyi hazırdı. Mitsuya her gün durmadan takım elbiseler dikiyor, Draken gelecekte sürmesi için bir motor hazırlamış, Mikey ona bir sürü oyuncak almış ve Chifuyu'da onun için bir kedi odası hazırlamıştı ki kedi bakalsin.

Kısacası herşey iyiydi. Ensene konan öpücükle yanakların kızarırken gözlerini çevirdin.

"Tamam on beş dakika oldu yeter bu kadar çalışmak." Kağıtlar elinden gittiğinde kaşların çatıldı. Daha kağıtları inceleyememiştin bile.

"Ama daha incelemedim bile." Sızlanırken kaşlarını çatmıştın.

Keisuke ufak bir öpücük daha aynı yere kondurup güldü. "E yeter işte. Hadi seni eve bırakayım. Bu kadar çalışmak yeterli. Yarın denize gideceğiz unutma. Dinlenmen gerekiyor."

Deniz lafını duyunca heyecanla kalktın. Gözlerin parıldarken hayır demeden başını salladın. Eve giderken aklındaki tek şey yarınki denizdi.

***

Ertesi gün güzel başlamıştı. Önce hep birlikte kahvaltıya gitmiştiniz sonra da denize gelmiştiniz. Hamile mayolarından aldığın için karnını sıkmıyordu ama kötü durduğunu düşünmekten kendini alamıyordun.

𝗧𝗼𝗸𝘆𝗼 𝗥𝗲𝘃𝗲𝗻𝗴𝗲𝗿𝘀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin