¡𝚆𝚊𝚔𝚊𝚜𝚊/𝙰𝚗ı𝚕𝚊𝚛(14)!

2.6K 144 56
                                    

𝚈𝚘𝚞 𝚊𝚛𝚎 𝚎𝚓𝚎𝚌𝚝𝚎𝚍。        •         ゚。
        .    .             .                。    。.
    .         。     ඞ 。     . •
• 𝙸 𝚝𝚘𝚕𝚍 𝚞 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚗𝚘𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝙸𝚖𝚙𝚘𝚜𝚝𝚎𝚛 •.

***

Wakasa'yla cadılar bayramında dışarıya, randevu ya çıkıyorsun. Wakasa yine Brahman üniformasıylaydı.

Bazen üniformayla aşk yaşadığını düşünmüyor değildin...

Sende cadı olmaya karar vererek Cadı kostümü giymiştin. Bu cadı elbisesi biraz dekolteli ve seksiydi. Cadı şapkan bile vardı!

Wakasa'nın etrafa olan umursamaz bakışlarını umursamayarak ilerledin. Çocukların şaka mı şeker mi muhabbetine gülümsedin.

Gülümseyerek konuştun. Wakasa'ya başını bile çevirmemiştin. "Şaka mı? Şeker mi Wakasa?" ardından kıkırdadın.

Şakasına söylemiştin fakat Wakasa seni belinden tutup kendine çekmişti. Heyecanlandın. Romantiklik yapacak sanıp heyecanlandın. Yine de Wakasa odunluk yaptı.

Elbiseden taşan iki göğsünün arasına şeker sıkıştırdı.

Gülümseyen yüzün soldu. Sinirlenmiştin. Bu küçük sapık! Arkanı dönüp sertçe tokat attın. Hızlı ve sinirli adımlarla uzaklaştın.

Wakasa vurduğun yanağını tutup mırıldandı. "Shinichiro-san böyle yaparsam bana düşeceğini söylemişti ama..."

Bir kaç günlük tripten sonra tekrar barıştınız...

𝗧𝗼𝗸𝘆𝗼 𝗥𝗲𝘃𝗲𝗻𝗴𝗲𝗿𝘀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin