| 82. Fejezet |

305 29 27
                                    

Miután Hitomi kipakolt, összekészültünk és kicsit melegebben felöltöztünk, hogy ne fázzunk meg. Tetsu volt olyan aranyos és hozott még egy pulcsit, csak nekem, így én még felhúztam pluszba az ő pulcsiját is. Miközben a suliba igyekeztünk, Tetsu az ujjamat szorongatta és morzsolgatta, mely miatt nem tudtam nem mosolyogni. A suliba érve elhagytuk azokat a diákokat, akik az alsó szinten éjszakáztak, majd elindultunka  lépcső felé. Egyszer voltam itt, amikor megismerkedtem Bokuto osztályával, de kicsit még mindig emlékszem az útvonalra, ami az osztálytermükhöz vezet.

  - Csak ezen a szinten játszunk? - kérdeztem meg, amikor felértünk az első szintre.

  - Az alsó szinten nem lehet szerintem rendesen elbújni a tanárok és a többi diák miatt - magyarázta Konoha - Innentől minden szint szabad, kivéve a tetőré. Bár szerintem oda nem is tudunk felmenni. Mivel sok helyre ellehet bújni ezért azt javaslom, hogy legyen kettő hunyó.

  - Ti hatalmas előnnyel indultunk - nézett rájuk Tetsu - Ismertitek az egész sulit.

  - Még jó, hogy, hiszen ide járunk - nézett rá Bokuto - Legyen egy itteni ember és egy külsős a hunyó?

  - Nem szeretnétek ti ketten Hitomival lenni? - kérdeztem meg kedvesen.

  - Ez kiváló ötlet! - szólt Tetsu - Bokutot amúgy is lehetetlen megtalálni bújócskázás közben, mert még egy egérlyukba is képes elbújni.

  - Ez nem igaz! - rivalt rá Tetsura a fiú - A konditeremben is egy elég tágas helyre mentünk!

  - Ti amúgy hova bújtatok vagy futottatok? - kérdezte meg Lev tőlem és Bokutotól.

  - Nem tudom, hogy milyen helység volt az amúgy - gondolkodott el a fiú.

  - Bokuto, amúgy Kurooról hallottam, hogy kipisiltél az ablakon - nevetett Konoha.

  - Te rosszabb vagy, mint egy pletykás öregasszony! - nézett morcosan Bokuto Tetsura, mire Tetsu csak sunyin elnevette magát.

  - Nem féltél, hogy valami megjelenik az ablakban ott a sötétben? - pislogott Konoha.

  - Dehogy féltem - nézett rá Bokuto - Attól jobban féltem, hogy mi van akkor, ha kidugom az öcsköst az ablakon és valami leharapja.

A szám elé kaptam a kezemet, hogy ne nevessek fel hangosan azon, amit Bokuto mondott.

  - Azt a kurva - szólt hirtelen Tetsu, miközben felröhögött.

  - És valami tényleg elkapta volna! - nevetett fel hangosan Konoha.

  - Gonoszak vagytok! - szólt Bokuto tetetett szomorúsággal és a barátnője felé fordult - Bántanak! - mutatott ránk gyermeki hiszti mellett.

  - Megvédelek - simogatta meg Hitomi Bokuto arcát, miközben a karját kezdte el simogatni.

  - Köszönöm - motyogta Bokuto.

  - Na, de tegyük félre Bokuto öcskösét és kezdjünk el játszani - szólt Konoha, miután kinevette magát - Szeretnétek hunyók lenni? - nézett Bokutoékra.

  - Most nevettük ki. Ha ő lesz a hunyó, lehet, hogy visszamegy a tornaterembe és itt hagy minket - nevetett Tetsu.

  - Pontosan leírtad, hogy mit akartam csinálni! - nézett rá Bokuto.

  - Tesó, most komolyan? - lepődött meg Tetsu.

  - Komolyan! És viszem őt is magammal! - karolta át hátulról Hitomit a vállánál.

  - Jó, akkor leszek én a hunyó - zárta le hirtelen Akaashi a hunyó kérdést.

  - Nem, én leszek és Hitomi! - mondta Bokuto.

Hard  |Haikyuu Fanfiction - Befejezett|Where stories live. Discover now